Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wraz z przyjściem E - citar 5253 - 5256 pójdą do piachu. 5257 - 5260 jeszcze zostaną.
Biorąc pod uwagę, że w ramach rozliczenia projektu sprzedadzą 5 ex-gdańskich lion`sów to może się tak zdarzyć, że będą musieli wycofać jeszcze tylko 3 przeguby. 5256 jest pewniakiem, a co dalej to nie byłbym taki pewien.
Chodziło o zastąpienie w tej samej ilości autobusów dieslowskich elektrykami.
2469 miał awarię na 194/13 i ostatnie kółko wykonał 5254
Ja bym wycofał najpierw 5255 i 5256 i zobaczył jak się będą sprawować elektryki, a następnie 5254 i 5253
A jak to będzie z SN?
Właśnie myślę, że z SN ma pójść 16 wozów. Więc pewnie pójdą:
5017, 5063, 5064, 5065, 5066, 5067, 5068, 5069, 5077, 5078, 5079, 5080, 5081, 5086, 5087 + jeden wóz zostaje wolny.
Ja bym zrobił tak:
1. Przekazał 5090 - 5098 PKM, wycofał z ruchu 5017, 5065, 5077 - 5080, 5087, 5086 i tyle.
2. Przekazał 5081 - 5084, 5001, 5003, 5006 i 5009 PKM i wycofał 5017, 5065, 5077 - 5080, 5086 i 5087.
Wtedy PKM mógłby w końcu wycofać: 2024, 2027, 2039, 2043, 2046, 2047, 2057 i 2095
Ja jestem ciekaw czy Gdynię da się obsłużyć 15 liniami autobusowo/trolejbusowymi. Teoretycznie się da.
Przecież to miasto to taka większa ulicówka. Np. takie 27 + 147 i 194 ze 150 to objeżdża prawie całe miasto. Mi wychodzi 10 linii głównych do obsłużenia całego miasta.
Wystarczą dwie linie jadące po trasie N10 i N20😁