Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
19 maja 2018 - Warszawa, ul. Słowackiego. Autobusy San H01 i H25 cechowały się krótką żywotnością, z kolei Jelcze 043 i 272MEX miały dobre opinie, dodatkowo podczas remontu można było zachować starą ramę i wykonać kompleksowy remont szkieletu nadwozia, co w samonośnych Sanach było trudniejsze. Stąd od 1967 r. w Sanoku rozpoczęto produkcję autobusów San H100 osadzonych na ramie. Konstrukcja ta była bardziej wytrzymała i stała się niebywale powszechna w komunikacji miejskiej w mniejszych miastach oraz w PKS - powstało blisko 18 000 sztuk. Autobus ten został zastąpiony w produkcji przez model H9. Warto zauważyć, że patrząc na osie wozu widzimy osie jak w ciężarówce Star, z którą San (jak i potem Autosan) dzielił części.