Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Do Wilanowskiej powinna jeździć jedna linia stała np. powyższa 6 + szczytowa 7. W godzinach szczytu tworzą tramwajowe korki. Za dużo tam linii dojeżdża... Druga sprawa jest taka, że ma nakładce maks 5km/h, bo ponoć śruby się używają
Moim zdaniem do Wilanowskiej powinna jeździć 2 i 6 obie kursujac co 10 minut, dawałyby takt co 5 minut. Ponadto na Wilanowskiej przewidziałbym max. 7 minut przerwy, przy czym 2 minuty przed odjazdem podstawienie, tak aby skład, który dojedzie mógł od razu zmienić tor. 4 zawiesić, a ewentualnie wybrane kursy 2 skierować przez Dworzec PKS (godz. 7 - 8, 15 - 16), a na stałe skierować tam 12.
3,7,63 i 68 skierować do Witosa.
Ponadto, linia T1 powinna regularnie kursować co 10 minut, okrężnie Łostowice Świętokrzyska - Havla - Aleja Armii Krajowej - Śródmieście SKM (wzmocnienie dojazdu do centrum). Linie 155, 213 i 295 powinny kursować w takcie, w szczycie co 5 minut, przy czym 155 i 295 co 20 minut, a 213 co 10. Poza szczytem co 10 minut, przy czym wszystkie linie co 30 minut, ewentualnie 213 co 15. Tak samo w inne dni tygodnia.
W cywilizowanych miastach przebudowę układu torowisk robi się pod ruchem, a tutaj? Nawet komunikacja zastępcza jest paskudnym żartem... 213 powinno jeździć przez Orunię do Dworca Głównego, 155/295 do Chełm Witosa przez Wilanowską, a T1 co kwadrans na trasie Świętokrzyska - Havla - (przystanek Wilanowska) - AK - Chełm Witosa... No ale lepiej odciąć wszystko co na trasie wyłączonej i udawać że tematu nie ma...
W sumie to zlikwidowanie 4 może by miało jakiś sens bo od początku 2023 mają utworzyć nową linię:
13- Brętowo PKM-Stogi Plaża