Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Tutaj również - Levského. Zaś tramwaj to "nízkopodlažní škodovka".
Szczerze mówiąc nie to, że jestem z Wrocławia to mnie się już bardziej podoba 14T bo 16T będzie różnić sie od tego na zdjęciu :P
Jesteś Bartku jasnowidzem, że znasz trwałość pesy która jeździ od miesiąca i narazie nie wyjechała liniowo oraz skody, która jeździe niewiele dłużej?
Po pierwsze to Škoda wyprodukowała tramwaje wcześniej niż Pesa zaczęła robić autobusy szynowe. Po drugie, widoczna na zdjęciu Škoda jeździ już od prawie roku, zaś jej 5-członowa poprzedniczka od dobrych 3 lat, więc nie bawię się tu we wróżenie z fusów.
Pesa zajmuje się pojazdami szynowymi od roku 1851 (oczywiście nie pod nazwą "pesa"). I to jakoś Pesa, a nie Skoda eksportuje swoje produkcji do Włoch i na Ukraine, Skoda ztcw zakontraktowala po klika sztuk gdzieś we Włoszech i w Portland (USA). A tak produkcje pcha do rodzimej Pragi. Poza tym jeżeli na podstawie roku eksploatacji jesteś w stanie ocenić trwałość to pozostaje mi tylko pogratulować. Tramwajem pesy nigdy nie jechałeś, więc tym bardziej gratuluje umiejetnosci "oceny zaocznej"...
Naprawą się zajmuje, zaś produkcją szynobusów, stosunkowo niedawno. Do Włoch sprzedadzą 13 autobusów, poza tym, radzę Ci poczytać historię czeskiego holdingu. Bo to nie tylko tramwaje, ale i trolejbusy, które są bardzo powszechne w wielu krajach. Zaś Ty widzę, nie potrafisz prostego tekstu przeczytać ze zrozumieniem.
"Jeśli zaś chodzi o jej trwałość, to Skoda przewyższa Pesę." I co tu jest do interpertowania? Napisałeś zdanie, które nie może mieć żadnego poparcia ze strony argumentów. Więcej obiektywizmu życzę i kończe.