Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ogólnie to są przyjemne wozy, ale wewnątrz nie pomyślano o dogodnym wejściu z wózkiem do środka.
Wnętrze jest generalnie bardzo chaotyczne, szczególnie patrząc na tył.
To przez nieprzemyślany wymóg ograniczenia liczby miejsc do 29 by płacić niższy podatek lokalny.
podatek transportowy od 3,5t to jest w ogóle anachronizm. Jest podatek w cenie paliwa ale on jest w całości zagarniany przez budżet państwa i gminom zostają jakieś ochłapy z autobusów i cieżarówek co nijak nie pokrywa kosztów utrzymania dróg a tworzy całą biurokrację.
"W strukturze budżetów JST (gmin i miast na prawach powiatu) podatek od
środków transportowych stanowi niewielkie źródło dochodów. W 2013 r. przyniósł on prawie 941 mln zł dochodów, co stanowiło zaledwie 0,65% dochodów
ogółem, 1,8% dochodów podatkowych i tylko 4% dochodów z tytułu podatków
lokalnych. W miastach na prawach powiatu relacje te kształtowały się na niższym poziomie i wynosiły odpowiednio: 0,47%, 1,20% i 3,41%, przy nieco ponad 302 mln zł dochodów z tytułu tego podatku, co stanowiło blisko 1/3 wszystkich dochodów z tego źródła osiąganych przez JST. Tylko w kilku miastach
dochody z tego podatku przekraczały 1% ich dochodów ogółem. Dodatkowo
w latach 2011-2013 można zaobserwować zmniejszenie udziału omawianego
podatku w strukturze źródeł finansowania (tab. 1). "
https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/_migrated/content_uploads/10_J.Dziuba_Dochody_z_podatku_od_srodkow..._01.pdf
We Wrocławiu jest to 0,2% budżetu czyli 14 milionów złotych.
Poproszę o dodanie obowiązującego powszechnie tagu: GOP.
Tak śmigają w najlepsze to bym nie powiedział - Ilostan taborowy pozwala na realizacje wszystkich planów nowszymi pojazdami, a więc więcej niż jeden "lublin" na mieście to już bardzo rzadki przypadek.