Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ciekawe ze w Atenach maja starsze Neoplany ale z nowszym przodem niz te Youngmany.
Jacku, bo przecież te wozy ze zdjęcia to joint venture z Neoplanem na poprzednią generację. Ateńczyki (mówimy o N6216) to już wozy nawiązujące do Lionsa City, tak samo Modeńczyki. Tutaj Chińczycy mieli umowę jeszcze sprzed 2008 z Gottlob Auwärter GmbH, a więc na Centrolinera jeszcze. Dopiero później MAN Truck & Bus im udzielił na nowszego. Inna sprawa, że produkowali dwie generacje jednocześnie, bo do Ałmat mieli dostarczyć identyczne wozy, a przecież YoungMan JNP6120BEV1 był już na bazie nowszego, pomimo że zaczął wychodzić rok wcześniej, niż wyprodukowano auto ze zdjęcia. Nawet można zobaczyć ewolucje stanowiska kierowcy w powyższym typie. Wozy z 2008 miały praktycznie skopiowane rozwiązania niemieckie (chodzi o styl przycisków, czy kratki nawiewów), podczas gdy 2012 ma już typowo chińskie stanowisko prowadzącego.