Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A nie prościej było zlikwidować 982 ? Skoro już jest M21. Linia 82 mogłaby zostać
Tyle że duża część trasy 82 pokrywa się z 75, do tego jest 268 i M18, a od Mikołowa 41 i 982. A innego połączenia Rudy (poza Halembą) z Mikołowem wydaje mi się, że nie ma. Poza tym, na 82 pasażerowie w większości jeżdżą raczej na odcinkach Tychy - Mikołów i Mikołów - Halemba.
Generalnie ZTM popełnił wiele błędów i ta oferta wciąż jest wątpliwa.
Wydzielenie linii do obsługi Terenów Przemysłowych w Mikołowie - wątpliwe. Dodatkowa przesiadka dla podróżujących z Tychów.
Jeśli chodzi o trasę Tychy - Mikołów - Gliwice. Obecnie mamy wątpliwą sytuację, że powstała pseudo-przyspieszoną linię M18 (zastępującą E-2). Ani nie spełnia ona wymagań ruchu wewnątrz miast, ani dojazdu do Gliwic (długi czas przejazdu).
Sensowniejsze byłoby całkowite zawieszenie 41 i powstanie dwóch linii:
- M18 z usunięciem tej masy zbędnych postojów (czyli przywrócenie przyspieszenia tej linii) - myślę, że z mniejszą częstotliwością,
33 - na starej trasie z zatrzymaniami na wszystkich przystankach (zamiast 41)
Brzmi to bardzo sensownie, tylko że chodzi też o kasę. Tychy chciały zaoszczędzić, a M18 jest przecież finansowane przez Metropolię.
PKM-1200 oczywiście masz rację, ale Tychy zawsze szczyciły się tym, że są "samowystarczalne" w organizacji KM.
Poza tym metropolita mogłaby finansować M33.