Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nasilenie kontroli ITD może też wynikać z faktu, że busiarze często wzajemnie się podpierdalają.
Paradoks jest taki że Latocha i Relobus mają dosyć młode i zadbane wozy (w porównaniu do lubelszczyzny to nowoczesne limuzyny). Gryf technicznie też daje radę. Mateobus ma złomy, ale ostatnio wysyła lepsze busy. ITD nie ma czego szukać w Tczewie, pełna zgoda że w innych miastach jest dużo gorzej i tam mieliby co kontrolować i karać.
Szczerze, ale autobusy z zewnątrz wyglądają identycznie jak te które jeździły u meteora. Jakość serwisowania jest taka sama. Często kilka pojazdów potrafi zostawiać chmurę za sobą po dodaniu gazu, odjechaniu z przystanku, a taki wóz jeździ z takim problemem kilka dni.
Z drugiej strony, może ktoś podpierdala, bo chce sam zacząć jeździć na zlecenie miasta...
Zgadzam się że Relobus i Latocha, ma młode wozy i zadbane ale raczej cześć wozów. Niektóre sprintery to bardzo, mocno zżera rdza z każdej strony.
Relobus i zadbane wozy xDDDDD
(Nie, nie są. Sa stosunkowo młode ale wszystkie to szroty z przebiegiem przeszło lub blisko miliona. Dobite wozy a serwis leży bo same dziadki na warsztacie) xDDDDD