Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
28 lipca 2024 - Jesenice, Osnice. Na prośbę pod poprzednim zdjęciem wrzucam fotkę kokpitu. Na pierwszy rzut oka widać, że autobus już ma swoje lata i jest już trochę zajechany. Za obsługę całego systemu informacji pasażerskiej odpowiada widoczna na zdjęciu bileterka, która jest całkiem prosta w obsłudze. Każda brygada (turnus) ma swój określony kod, np. popołudniowe 327 w weekend to 327296, po wpisaniu którego wyświetla się lista kursów. Jeżeli na turnusie jest więcej niż jedna linia, automatycznie się wszystko samo przerzuci. Przy sprzedaży biletów teoretycznie bileterka podpowiada jaki bilet sprzedać, ale w praktyce zajmuje to dosyć dużo czasu i trzeba mniej więcej pamiętać ile czasu zajmie podróż oraz w której strefie biletowej znajduje się dany przystanek. Sprawę ułatwia fakt, że wszystko opiera się na rozkładowych czasach, tzn. w przypadku opóźnienia ważność biletu automatycznie się wydłuża. Bardzo fajnym rozwiązaniem są także oznaczenia na papierze do bileterki, konkretnie rolka została podzielona i podpisana na 1000 równych części i po numerze na jakimś testowym wydruku można poznać, czy za jakiś czas będzie potrzeba wymienić papier.