Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A dupa jasiu. Krakusy mają ochotę na ten wagon, bo nie mają u siebie wagonu 105NT i chcą go sprawdzić, gdzyż być może zmodernizują tak własne 105-tki. Zreśztą MPK Kraków w zamian za wagon 789 zaoferowało dwuskład 105-tek. Tak, tak! Dwuskład za solówkę. Szczegóły: www.tramwaje.bahn.prv.pl dział: wydarzenia taborowe(info w najnowszej aktualizacji działu)
Aleś chłopie bajek naopowiadał zanim na Ślasku pojawiły się 105NT w krakowie było ich już 8 (bo pierwsze właśnie tu powstały we wspólpracy MPK-AGH) i były to pierwsze udane konstukcje tramwajowe ze strownienie tyrysorowym w Polsce Wczesniejsze próby tak 13N jak i 106N to były awaryjne niewypały. A do Krakowa sprowadzono go jako holownik do przetaczania prodokowanych w 2007 NGT6 zbyt ciążkich dla normalnego oporowego rozruchu w 105N(a) a niestety do naszej ostatniej 105NT nie można już nigdzie zdobyć nietopowych już dziś części.