Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
hmm... damianek... tez jest zainteresowany tym pojazdem... ... ... ...
No i co, przyjechaliście, obejrzeliście i też nie wiecie dokładnie co to jest. :P Po VINie nie można dojść kto go wyprodukował?
hehe. a tak w ogóle ja nie wiem po co oni pojechali - zwykły złom z Jelcza czy innego Renooo :PP
to jest pr100 po przerobce lub fabrycznej modyfikacji, a nie pr110. pr110m ma 12 metrow, a to jest krotsze.
@JP - nie wiesz, to się odzywaj. Mierzyliśmy tego Jelcza. Ma dokładnie taką samą długość jak zwykła PR110.
z lewej strony ma okno kierowcy i 6 okien. dodatkowo jedno wąskie. lewa strona jest analogiczna do tej z pr100. natomiast pr110 ma na koncu dodatkowo jedno nieco węższe od pozostalych okno i pas blachy. jest dluzszy o metr. jak ten metr zgubiliscie, to ja nie wiem
JP: A o tym, że okna mogły być szersze to już nie pomyślałeś? decomposed05: Ty się w ogóle nie odzywaj, miałeś jechać z nami :P
http://phototrans.eu/2-135870.html - lewa strona peerki - tylny zwis jest dluzszy, inny uklad okien od pr100 - slupek okienny z lewej strony pomiedzy 6 a 7 oknem wypada nad nadkolem. w wynalazku z powyzszej fotki http://phototrans.eu/2-30963.html 6 okno z lewej strony ma slupki z obu stron tylnego nadkola. konstrukcja lewej ściany w naszym wynalazku jest analogiczna do PR100, za sprawą identycznego umiejscowienia słupków okiennych, tak jak na zdjęciu http://phototrans.eu/2-50093.html. a teraz prosze mi uzasadnic twierdzenie, wg ktorego sie nie znam. albo kupic nowa miarke.
Dobra powiem inaczej. Po lewej stronie naszego wynalazku stoi klasyczna PR110. I są idelnie równe. I co?
a ja powiem inaczej jaka jest różnica w rozstawie osi między PR100 a PR110 :P
pr110m - rozstaw osi 6100mm, dlugosc 12,00m ; pr100 - 5700mm, dlugosc 11,57m (dla pr100.2)
dlugosci moga byc wiec podobne. ale uklad okien z lewej jak i z prawej strony ewidentnie wskasuje na to, iz jest to przerobione PR100.
a dlugosc uzasadnia to, ze pr100.2 zostal wydluzony w stosunku do znanych w PL pierwszych serii pr100.
I znowu JP błaźni się, bo nie potrafi przyznać się do błędu Wystarczy przyglądnąć się uważnie lewej stronie by zauważyć, że boczne okna są większe (wyższe i szersze) niż w PR100 i PR110. Pomijam już fakt, że nie ma podstaw by nie wierzyć Kolegom, którzy tam byli. Typ i rocznik spisaliście z papierów autobusu?
panowie, ja tylko proszę nie zmieniać na Renówke PR100 z powrotem bo mnie ch. zaraz strzeli bo nie bedziemy się bawić w kotka i myszkę.
Ale jeśli Zemuna można przerobić na takie coś: http://img250.imageshack.us/img250/5483/copyofcnv000008go7.jpg
to czemu by się nie dało przerobić PR100 na PR110 i w drugą stronę
aaa mam nadzieje że dokonaliście odpowiednich pomiarów okien, rozstawu osi, oraz spisaliście typ ogumienia oraz typ silnika i skrzynki
Renówką w tym aucie śmierdzi obudowa świetlika. Poza tym wątpię w to by komuś chciało się ładować aż tyle kasy w tuning autobusu.
pawel adamus: nie widze tu zadnego merytorycznego uzasadnienia ze strony BUSMENa by mial to byc pr110. podalem swoje argumenty, po mojej stronie stoja wymiary. skoro nie wierzycie, to nie wierzcie, niechze i bedzie to dla was pr110. wg mnie to przerobka pr100.
zdjecie prototypu pr110u macie tu: http://www.ztm.waw.pl/historia/index.php?tr=1&z=1&b=15
no to jak, oprocz mowienia 'nie znasz sie' to macie jakies poparcie dla swoich tez?
Akurat Koledzy, którzy byli w Dąbrowie nie raz pokazali swoją wiedzę, ich teza poparta jest racjonalnymi argumentami, więc nie widzę powodów by im nie wierzyć, a wierzyć jakiemuś zarozumiałemu smarkaczowi, który nie zna zasad pisowni i netykiety.
pawel adamus: pohamuj sie ze swoimi epitetami, ja ciebie zadnymi nie obdarzam.
Nie pohamuje się jacusiu do czasu aż nie przestaniesz mnie obrażać w każdym komentarzu skierowanym do mnie.
przeczytaj dokladnie moje komentarze. nie ma w nich niczego skierowanego przeciw tobie. z kolei ty od razu zaczynasz z grubej rury 'I znowu JP błaźni sie'. ja moge nie pisac nic ale wtedy tego samego oczekuje od ciebie. uznajesz taka opcje?
JP: chcesz argumentów merytorycznych - proszę:
1. Długość tego wynalazku jest IDENTYCZNA jak PR110 - wynika to z faktu pomiaru zarówno własną metodą, jak i porównując do stojącego obok PR110.
2. Okna są najprawdopodobniej szersze (nie dokonano dokładnego pomiaru), ale nawet gdyby nie to, to słupki pomiędzy oknami i za oknem kierowcy są o wiele szersze niż w PR110 i to może dać dodatkowe centymetry.
3. Wnętrze jest CAŁKOWICIE różne zarówno od PR100 jak i nieznacznie różni się od PR110.
4. Po twojej stronie NIE STOJĄ wymiary. Jedź na miejsce i się przekonaj, a nie popierasz swoje wymyślone teorie ilością okien.
5. Typ i rocznik są podane w dowodzie rejestracyjnym, jednak nie mieliśmy do niego wglądu. Dane podał nam właściciel firmy.
Coś jeszcze? JP - zobaczymy teraz czy umiesz się przyznać do błędu.
P.S. Zmieniając dane pojazdu nie tylko się zbłaźniłeś, ale pokazałeś, że jesteś smarkaczem (delikatnie mówiąc).
ha, a co powiesz busmen na to ze pr100.3 ma 11.97 metra? z tego co napisales to tylko dlugosc wskazuje na to, ze to pr110. uklad okien z lewej strony nadal wskazuje na francuski rodowod.
obnizona linia okien tez wskazuje na to, iz to pr100. trzecie drzwi mozna wstawic. powiem jeszcze raz - uklad okien identyczny jak w pr100, wiec dlaczego oznaczacie to jako pr110, ktory ma zupelnie inaczej rozmieszczone slupki kratownicy?
A czy w numerze VIN nie jest np. zakodowane miejsce produkcji? To by b. pomogło...
Odnośnie powyższego Zemuna - owszem, możliwe są przeróbki wszelkie. Ale słyszałem, że takich Zemunów jest więcej, a na większą skale opłaca się przerabiać autobusy w dużym zakresie. Tutaj mamy do czynienia zaledwie z jednym autobusem!
tych zemunów jest dość dużo, oprócz nich przerabiano w ten sposób Sanosy S200.
a wogóle były pr100 z drzwiami w miejscu 3-ego okna? i czy tak łatwo przestawiać drzwi w autobusach?
Mam te autobus na fotce jak jeździł jeszcze w firmie FB. Tez próbuje rozpracować tą konstrukcję.
Na mój gust szyby boczne w Relault PR100 są mniejsze, a górna ich linia przebiega nieco wyżej, co widać na zdjęciu http://www.transbus.org/actualite/pic_2002_09.html. Posiadam zdjęcia wnętrza naszego tajemniczego autobusu, niestety Właściciel phototrans.eu przedkłada jakoś nad treść, a ja dysponuję jedynie aparatem w komórce. Jeżeli uda mi się zamieścić te zdjęcia na jakiejś innej stronie - podam link.
Wrzuć na Imageshacka. Ewentualnie skontaktuj się ze mną to znajdzie się troche miejsca na serwerze.
Zdjęcia są na stronie http://www.bus.planet.i365.pl/BP/index.php?sect=busgaleria&action=review&start=20 dzięki uprzejmości kolegi - Dariusza Więcławskiego, który jest jej właścicielem.
http://www.bus.planet.i365.pl/BP/index.php?sect=busgaleria&action=review&start=30 - stanowisko kierowcy, co by nie zapomnieć.
Wiadomość z pierwszej ręki od właściciela firmy , która jako pierwsza eksploatowała ten autobus w Krakowie. JEST TO WÓZ KUPIONY W JELCZU. pojazd oryginalny wyprodukowany w jelczańskiej fabryce.
Prototyp
Można wrzucić te zdjęcia środka na inny serwer bo ta strona cóś nie działa