Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Napiszcie mi jak ktoś wie numery taborowe tych obok, bardzo proszę.
Już go nie ma :( ... A nie wiecie może jaki miał numer tab. jeszcze jako poasażerski? I jeszcze jedno: nie wiecie może co się dzieje z #130?
Pytasz o #130, więc Ci odpowiadam. Wóz #130 z 1986 r. (bo pewnie o tego Ci chodzi), ostatni raz widziałem 21 marca 2007 r. na jednej z dwóch szczytówek funkcjonujących w dni robocze na 617. Chodzi konkretnie o tą szczytówkę, która o 15:35 wykonuje z Gliwic kurs skrócony do zabrzańskiego dworca. Wcześniej widziałem Go w piątek 16.03.2007 na 840 (kurs z 15:48 odbywający się z Zabrza do Katowic), a jeszcze wcześniej, we wtorek 13.03.2007 na 32. Co do dnia 13.03.2007 powiem Ci, że tamtego dnia wspomniany wózek ostatni swój kurs na linii nr 32 wykonywał z gliwickiego Pl. Piastów do Zabrza, o godzinie 22:24. Jeśli chcesz się nieco więcej dowiedzieć, to nr mojego gg to mój mail to gliwice4341@op.pl. Zapraszam Serdecznie. A, że mamy ranek, to życzę Ci Serd Miłego Dnia:)
A, dziękuję, na wzajem. A o 130 pytałem bo już od dawna nie pokazywał się na mieście.
#130 jezdzi...
Na temat #7031 wiadomo, że z ruchu liniowego wycofany został w 1995 r. Jego liniowym numerem taborowym był #3823. Razem z #3823 z ruchu liniowego wycofano wówczas również #3818. #3823 przekwalifikowano na gospodarczy #7031, a #3818 skasowano.
Na tej fotce obok wozu #7031 widzę jeszcze jakiegoś pogota z kogutem. Napewno nie jest to #1168A, gdyż ten w momencie zrobienia tej fotki był już po remoncie, i wyglądał tak, jak obecnie. Czyżby więc ten Ikarus z kogutem na dachu był dawną 260-tką z 1984 r., oznaczoną liniowym numerem bocznym #4112? Podobno 260-tka o tym numerze bocznym, również stacjonowała w Gliwicach, choć od 1996 r. ja widziałem tylko #4116 i #4117, a były ponoć także #4119 i #4143. Może mi to ktoś wyjaśnić?
@Rafał: na 1000% był w Gliwicach #4143, miał przednią ścianę taką, jak #3945 - pełną, a w 1990 roku odjechał stamtąd razem z #3810 i #3944 do Wojkowic do p. Trestki (służył tam dzielnie na linii 52 do 1995 roku, nawet miał tam NB, a może nawet NG - w tym okresie miał nr rej. KCU 1257, pozostałe dwa odpowiednio: #3810 - KCU 1256, #3944 - KCU 1258).