Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
JP: niestety wiem, ale narazie nie ma jego żadnego zdjęcia. Jak zrobię lepsze to te wywalę. Czerwoniak niezwykle rzadko się pojawia na ulicach i w ogóle ciężko go trafić.
Krzychu: Tak. Jelon miał podobno złamaną kratownicę (805), gdzieś mam jego fotki na zajezdni jak jest bez dwóch blach, dziwna sprawa. Podobna sprawa jak pod fotką 150325, z tą różnicą, że najprawdopodobniej czerwoniak nie jest z Wójtowa.
Zaiste ciekawa jest polityka Waszego MPK - sprzedać wozy prywaciarzom, żeby je potem dzierżawić.
wiesz, moze sprzedali po cenie zlomu, tamci z Etonu/Wojtowa wyremontowali na wlasna reke, a MPK teraz nie placi az takich wielkich kosztow przy wypozyczeniu. Swoja droga napewno o wieeeeleee drozej by ich kosztowala naprawa polamanej kratownicy, a i tak nie wiadomo ile ten szrot by wytrzymal.
Tak, to jest 805. W szczegóły nie wnikałem. Właścicielem jest warsztat samochodowy ETON.
No dobra. Tak właściwie to jak wygląda sprawa stanu taboru Jelczy 120M w zakresie bocznych: 801 do 828. Ile poszło na Polsilvery a ile tylko opuściło MPK i gdzieś się znajduje? Od jakiegoś czasu nie widzę 120M #807 czy to on miał iść w listopadzie do kasacji a ktoś źle podsłuchał stwierdził, że 120M #808. Będę wdzięczny za te informacje.
P.S. To na phototrans.eu już nikt nie sprawdza zawartości wiadomości przed publikacją?
801-803 skasowane, 805 jak widac, 807 pewnie juz na zlomie bo go nie widuje, 808 juz dawno powinien na szrocie wyladowac, ale jeszcze 16. jezdzil na wynajmie. Pozostale oprocz 822, 827 i 828 zyja.
Dzięki, wielkie dzięki.
Ciekawe jest to, że jeśli 807 jest zezłomowany to nikt o tym nie poinformował?
Nr taborowy obecny dla MPK 2000 (widoczny jedynie na książce napraw)
Sorki-2001. 2000 to ten NOL 80 ..