Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Gdyby nie nowy dach obiektu biurowego PKP i - paradoksalnie - 111, fota żywcem z lat 60 A co do samego dworca, jeżeli niedługo (jak zapowiadają od sierpnia 2006) wezmą się za remont, będzie pamiątka na phototrans.eu.
dobrze, że nie widzieliście olsztyńskiego dworca :| ten to w sumie całkiem ładna budowla, tyle, że do odnowienia. Odnośnie zgody to chyba każde przedsiębiorstwo powinno wydawać dla focących MKMów coś w rodzaju legitymacji gdzie byłoby napisane o zgodzie na robienie zdjęć. Oooj, przydałoby się takie coś.
Morph: Juz jeden przetarg anulowano, poniewaz nikt się nie zgłosił na remont dworca, zobaczymy co bedzie z drugim... Karolina: A no przydalo by się coś takiego
A to nie jest tak, że Neoplany nie są przystosowane d tego by być remontowane?
Jak byłem w Legnicy to w jednym z Neoplanów widziałem że coś już było robione,ale w którym niepamiętam.
@Remik: Gdańsk i Poznań, jak większość Polski posiadają standardowe Neoplany N4020, w przeciwieństwie do naszych N4020 Tower Drive (z silnikiem pionowym). Obserwuję od pewnego już czasu eksploatowane w kraju Neoplany z Bolechowa i widać jak byk, że TD wszędzie trzymają się znacznie lepiej, niż "standardy". Nasz standardowy 101 też już przechodził remont, z kolei z całą resztą powiedziałbym, że to prędzej kwestia najbliższych lat. Póki co firma wyrównuje ich stopień zużycia przerzutami wozów obsługujących dotąd dodatki (102, 103, 104) na brygady całodzienne (planowe) i vice versa (109, 111, 112). @KAROSA: na bieżąco ciągle coś w nich grzebią, ale raczej w żadnym poza 101 nie było to nic większego.
Ok. ja wiem, że Legnickie są ok. To moje pytanie o remont było trochę zaczepne, tzn. aby pogadać i udowodnić, że jeszcze remontu nie potrzebuje. Fakt, że Legnickie w większości są z 1998 roku, a poznańskie i gdańskie są starsze. Życzę im dobrze, niech się dalej tak trzymają, ale Ikary już niestety padają a w szczególności te z 1983 i 1984 roku.
Naturalna kolej rzeczy - trudno, by było inaczej, po latach katowania na 40, 45, 15... Z niecierpliwością wyczekujemy nowych, wielkopojemnych dostaw. Z niecierpliwością, i nadzieją, że się pojawią chociażby ich plany. Na razie są tylko kolejne, coraz to realniejsze plotki, no i odrzucona uchwała rady miasta (zakup trzech dużych autobusów z kasy z podwyżek cen biletów), o której pisano niedawno na vortalu legnickiej KM.