Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Niby nie wygląda źle, ale Ikarusy 412 są niestety bardzo awaryjne i ten po wypadku nadał się na dawcę części.
Ładny pierdolnik musiał być w porannym szczycie, skoro tramwaje w obie strony nie kursowały... /kl
@Pawel Adamus: zobacz sobie drugie zdjecie ze zdarzenia: wybite zostaly szyby z tylu autobusu, co swiadczy o tym, ze musial sie chyba jakos zwichrowac...
Tego tu nie widać, ale z drugiej strony nad kołami widać doskonalne, zwichrowane pudło. Cały przodek do pierwszych kół poszedł w dół, czekają teraz na zwrot kasy z PZU.
Patrzyłem na zdjęcia, ale nie zauważyłem śladów śladów wgnieceń w tych miejscach.
Też nic nie widzę.W końcu po co eksploatować niskopodłogowe Ikarusy skoro ma się takie średniopodłogowe cuda jak Connecta
Autobus ma zniekształconą kratownicę w takim stopniu, że MPK nie jest w stanie tego naprawić. Ikar mógłby zostać uratowany tylko w zakładach typu ZNA Biskupice, ale z racji jego wieku (obecnie 10 lat) i wartości rynkowej, przeprowadzenie NG się nie opłaca.
jak to sie nei opłaca? a ik 280 w Biskupicach i Solcu rementuja, m121 w jelczu i sie opłaca ?????????
Ostatnio widziałem go jak stał na zajezdni więc może MPK zastanawia sie nad jego naprawą
A nie wiecie jaką kwote jest dłużne PZu za odszkodowanie?