Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wole Tatre niż Combino, czy 105N Szkoda tylko, że taterki jeżdżą na wiecznie zatłoczonej 12 :(
Podi to będziesz miał dużo spóźnień w szkole - będzie obniżone sprawowanie
Seba, Tatra jest naprawdę wygodniejsza niż kombinerki. A wyjeżdżają dlatego, że nasi mechanicy skończyli Wyższą Szkołę Wiedzy Magicznej i Czarnej Magii
Na zatłoczonej 12 bo to bardzo pojemny tramwaj. Trzeba przyznać, że z awaryjnością nie jest już tak źle.
Tak jest, 105N z wysoką podłogą lepsza. Jak gdzieś kupują średniopodłogowe autobusy to źle. Częściowo, ale zawsze niskopodłogowy tramwaj też jest najgorszy, bo wysokopodłogowa 105N lepsza... Eh...
Pomijajac ta nieszczesna niedorobke, to tramwaj jest calkiem udany - Combino tez piszczy, szarpie duzo gorzej niz RT6N1 i do tego jest klaustrofobicznie ciasne w srodku...
105 po modernizacji jeździ elegancko, a ten konkretny egzemplarz jest straszny jak na 10 lat.
To już Twoja bardzo subeiktywa opinia. A co do 105N po remontach. Racja, lepiej się cofać wstecz, niż iść do przodu. Poza tym rozruchy oporowe są w cenie. TLT samo zmontowało Trollino z taką "nowoczesną" techniką. Powrót do korzeni, czy przeszłości?
Zgoda, RT6N1 do najchichszych wagonow raczej nie naleza. Ale nadal twierdze, ze komfort jazdy i pojemnosc wagonow sprawiaja, ze nie jest to tak do konca do d... konstrukcja.