Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ja myśle że jak będzie -5 to juz nic nie pojedzie i jak tu z tego podlesia wyjechać zostanie tylko 695 i przesiadka w murckach
Jak pkm katowice jeżdził to tylko dwa razy stałem bo bo wypadł autobus a teraz w pierwszy dzień juz nie jechał wczoraj tez wypadł A czy skargi w Kzk gopie pomogą może da sie nowy przetarg rozpisac
Ja myśle że to będzie drugi pta transbus
PKM Katowice nie będzie jeździł tylko Zagozda - przez najbliższe 8 lat. Ik280.03 nie ma zaspawanych żadnych drzwi tylko dorobioną jedną parę, bo fabrycznie ma ich 2 pary. I ciekawe, że za PKMu nie zauważałeś wypadających kursów...
Przesadzasz i to sporo - Zagozda ma autobusy jak każde inne. O jakich niby zaspawanych drzwiach piszesz?
ale jego stan techniczny chyba nie jest gorszy od tego co teraz jezdzi na lini 37 te autobusy H Zgody mają nawet zaspawane drzwi przez te pare dni na tej lini było już wszystko to tak jak by powtórka z historii czyli pta transbus Mikołów
Podejrzewam, że ierkowi chodzi o Ik 280.03, które po prostu nie mają czwartych drzwi.
A co trzeba zrobić zeby dalej jeżdził pkm katowice . A te drzwi zaspawane mniał ten 280.03 i były tylko czynne jedne ale od pierwszego pażdziernika to są jaja kursy wypadają jeden kierowca chciał nas zagazowac bo spaliny leciały do srodka autobusu aż w końcu podjął decyzje że dalej nie pojedzie. Kasowniki nie działają można zadarmo jezdzić
Nie można nowego przetargu rozpisać, chyba że z Zagozdą zostanie rozwiązana umowa na co bym nie liczył. Poza tym chyba masz jakieś kompleksy...
I jeszcze jedno ciekawe czy ktoś z kzk gopu te wraki Hz widział ja ich zapraszan na wycieczke ta linią 37 maski gazowe mile widzane
ierk, nie dosyc, ze piszesz jednym tchem i nieskladnie, to jeszcze gadasz niesamowite bzdety. Jakos nie zauwazylem zadnych wypadajacych kursow ani na 37, ani na zadnej linii H.ZAGOZDY. Zagozda obecnie ma tabor na poziomie, a wszystko ciagle zmierza ku lepszemu...
Nie ulega watpliwosci, ze na pewno kazdy gniot w POlsce jest w lepszym stanie, niz ten na zdjeciu...
Np. dzisiaj 4.12 a przyjechał o 4,33 no i leciałem begiem do pracy od jutra jeżdzie autem i tak kzk gop traci pasażerów a ja jestem osobą słabowidzącą no ale cóż zdarza sie i nie moge pozwolić sobie na strate pracy
Kto Ci powiedział, że miały być niby nowe autobusy? miały być z silnikiem euro i wyświetlaczami - wszystkie te Ikarusy od Zagozdy co tam jeżdżą spełniają te wymagania.
podstawa przystapienia do przetargu na linie 37 byly NOWE AUTOBUSY. dziennie jestem w katowicach i jakos nie widze tych nowych od Zagozdy. tylko jakies stare heble, które jak rusza to zasmradzaja caly dworzec. ja tam wole PKM K-ce.
Ale te autobusy to prawie nowe są.Zarzecza do Mikołowa jadą z prędkością 20 na godzine bo są jeszcze nie dotarte a ta zasłona dymna i gdzie jest ta policja. A ciekawe jak to będzie tam w zimie
Ja to rozumie że był przetarg ale jak to porównać z autobusami pkm katowice np. 081,080,085 a te autobusy tam jeżdziły codziennie to jest porostu trzeci świat
Wg ciebie diodowe wyswietlacze polskiej firmy R&G sa stare i sprowadzane z Niemiec??? No to ja nie mam wiecej pytan...
NIe przytaczajcie w porownaniach Ikarow 280.70E z PKM K-ce, przytoczcie tez 280.26, nieraz w gorszym stanie od bytomskich.
stare wyswietlacze sprowadzone z niemiec, i napewno to niesą silniki spelniające normy euro, bo kopcą gorzej od D2156, jednak te co obsługiwały przez pkm był ok.
Wy jestescie z trzeciego swiata...
Kopcą ale czasami ten dym idzie do środka autobusu to ale to napewno zaniast ogrzewania . A moze on jeżdzi na oleju opałowym albo kiedyś to praktykował
Niektórzy mają pewne kompleksy jak widać... Kopcenie jest wynikiem wadliwego paliwa, jak wyjeżdżą to paliwo to już nie będą kopcić.
Musicie pamiętac jeszcze o jednym że do Katowic z Podlesia jeżdzi tylko 37 a jak wypadnie kurs to jest tragedia .Pkm Katowice był bardzo dobrym przewożnikiem a ciekawe dlaczego H.z stracił linie 121 bo miał o to wielki żal w radiu Katowice
Prawie zawsze kurs 4.12 do Mikołowa z Podlesia
Z punktu widzenia BZP wygląda to tak: Zagozda miał umowę w drodze przetargu tylko do 28 lutego 2003. Kolejne przetargi nie znalazły roztrzygnięcia (od 1 cze, bo za wysokie stawki, od 1 sie nie wiadomo dlaczego), więc w postępowaniu z wolnej ręki pan Henryk otrzymywał obsługę początkowo do czerwca na 3 m-ce, a potem do sierpnia na 2 m-ce. Potem tańszy się jednak okazał PKM Bytom SA i to on jeździ na linii 121 od 1 sierpnia (pewnie na razie 3 m-ce do końca października).
Swoja droga zastanawiam sie, czy nowe Jelcze 120M/3, prawie nowe 120M lub ladnie wyremontowane peerki rowniez nazwiecie trzecim swiatem... (te autobusy mozna spotkac na 37)
Z jednej strony rozumiem narzekanie ierka, ja też wolę pod domem PKM Katowice i nie chciałbym zmian, bo to wg mnie znacznie ciekawszy przewoźnik. Rozumiem też jojka, bo firma trochę forsy traci. Ale argumenty, które przytaczacie przeciwko Zagoździe są moim zdaniem krzywdzące. ierk -> 081 na pewno jeździł na stałe na 37? Mnie kojarzy się jakoś bardziej z linią w Chorzowie (48 bodajże), ale zdjęcie z przeszłości nr 28297 świadczy trochę przeciwko moim przekonaniom...
Zagozda mial umowe z KZK GOP na obsluge linii 121 do 31 lipca 2003, pozniej rozpisano przetarg i jesli sie nie myle nie wyloniono nowego przewoznika, a tymczasowo jezdzi tam PKM Bytom. Gdyby kierowcy firmy Zagozdy oraz sam Zagozda zobaczyli co wy tu piszecie, zlapaliby sie za glowe...
Wracajac do 121 - Zagozda moze odzyskac linię, wszystko okaze sie 1 stycznia 2004 lub troche wczesniej.
Pomyliłem się za drogo było od 1 marca, a nie opublikowano konkretnego powodu unieważnienia przetargu od 1 czerwca.
Henryk Zagozda miał umowę na linię 121 bezterminowo, (bo takie wtedy zawierano), ale wiadome jest, że kiedyś to się kończy - stąd przetarg był od 1 marca.
przynajmniej w katowickich ikarach jest ciepło, dziennie jade bytomskim do szkoły i jakos nigdy nie widziałem zeby tam grzali, bytomskie głosno chodzą, wszystko sie czaska i wogóle niemam słów. PKM K-CE górą!!!!!!!!!
Tak masz racje w katowickich ikarach było zawsze ciepło a szczegółnie w jednym 0.72
A co to znaczy "czaska"???
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/zdjecia.php?s=ss&autor=0&data_p=&data_w=2003-11-04&ka=89&sa=0&numer=&opisw= - obejrzec tabor Zagozdy i podzielic sie wrazeniami.
12 lutego istna katastrofa na linii 37 za oknem -11 a z pięciu autobusów kurusjących pojawił się tylko jeden.Stałem z kumplem prawie dwie godziny na mrozie aż się henio pojawił,no chyba że strajkowałi to przepraszam
trochę zdemolowaną ma kabinę kierowcy
OKM BYTOM WCIĄŻ JEŹDZI NA 121. TO PRZYKRE... CZĘŚĆ AUTOBUSÓW JEST JUŻ PEŁNOLETNIA...
Jelcz-Made in poland..........
Ta.. HZ ma silkini euro-1982 jaki mi si dobrze wydaje.... D2156+PKM lepszy byl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak naprawdę to go w życiu nie widziałem!!
tak naprawdę to on nigdy go nie chciał zobaczyć
Kiedyś mi mignął gdzieś na E75 (Pszczyńskiej) ale jechałem zbyt szybko, żeby chociaż dojrzeć numer linii
pewnie na 673
jakoś 092 bez reklamy? Brzmi niewiarygodnie, musze to zprawdzić i zfocić, bo info palexa brzmi aż nie realnie
Jest cały zółty wczoraj go widziałem.
na jakiej linii go widziałeś?
Zapewne na 9/804, bo ja go wtedy też widziałem.
czy to jakiś żart? 092 na 9/804? On przecież ma na stałe plan 675/1, właśnie ff wytłumacz mi co 092 robił na linii 133, i co 091 robił na hali na Mickiewicza?
No ma stały przydział, ale to nic nie znaczy. Planista ma prawo zmieniać i czasem to robi. Poza tym jak kierowca 092 ma wolne, to inny może go gdziekolwiek zabrać. Poważniejsze naprawy są robione na Mickiewicza. Jest tu zdjęcie 009 podczas naprawy nadkola. 092 na linii 133 - nie wiem. Rok temu w wakacje mieli 43. Może w tym roku też. Niektóre kursy 43 zdaje się są połączone ze 133.
ff, co ja bym bez ciebie zrobił, na ale prowadze statystyki:
07.1998 - 974, 06.1999 - 830, 9 -11.07.2003 - 66, 13 - 15.08.2003 - 675, 20 - 27.08.2003 - 266, 31.08.2003 - 931,
3.12.2003 - 9/804, 12-13.12.2003 - 138/238, 16.03.2004 - 133, 17.03.2004 - 804, 20.03.2004 - 911, 1-12.04.2004 - 675, 11.06.2004 - 673, i to co mówiłeś ostatnio, że na 804 znowu był.
słyszałeś ff, linia 675 zawieszona, więc 092 dostanie nowy przydział! Jaką linię obstawiasz? Ja 66 lub 44
Żeby wyniuchać przydział obserwacje muszą być codzienne, a nie na wyrywki. Do grudnia 1999 na pewno przydział miał na 830, bo był tam regularnie (co nie przeszkadzało w pojawianiu w tym czasie na innych liniach). O zawieszeniu 675 słyszałem i też mam takie typy dot. 092.
najgożej, jeżeli 092 jak 007 będzie jeździł każdego dnia na innej linni
na jakby co, to informuj mnie na bieżąco, jak coś zauważysz, chyba, że ja pierwszy coś zauważe, dzięki za wszystko ff
ale jednak rob informuje, że widział go na 804
Ja też go widziałem na 804.
ja nie chce 804 tylko 66
nie moge sie z tym pogodzić, ff czemu sie nie odzywasz, ja chce wiedzieć czy on będzie miał plan 66
Nie odzywam się, bo nie wiem. Na razie nie jeżdżę za często do centrum.
ale martwie się że to będzie 804 lub jakaś ina w Cenbtrum a ja chce 66!
normalnie na 12 jedzie Vecto, a dziś jechał 092 z reklama z tyłu, takie same reklamy maja też 091 i 007 którego o dziwo widziąłem na 77
ha! jako pierwszy zrobiłem zdjęcie 092 bez reklamy! oczywiście na 804
1 września 2004 zlikwidowano linię 675, na której on z reguły jeździł mimo, że niskiego nie wymagano. 9 września 2004 wycofano autobus niskopodłogowy na 44/1, a w zamian za to w dni robocze od 4 października 2004 wprowadzono niskiego na 673/1 (do tej pory plan należący do #125). Z tego co zauważyłem to na 673/1 jeździ teraz #139, który przeszedł z 673/2, i właśnie na 673/2, gdzie równiez niski ma być, obecnie prawie regularnie jeździ #092. W zeszłym tygodniu od wtorku do czwartku (a może i piątku). Był również teraz po weekendzie w poniedziałek. Czyżby to jego nowe miejsce? Pozostałe wozy tradycyjnie #019 i przesunięty na inny plan #125.
a według moich obserwacjiod 24.08 do 28.08 jeździł na 804, 6.09 na 12, 14.09 do 17.09 na 804, 20.09 do 27.09 na 9,, a 14.10 na 77, co było w między czasie, tego nie wiem