Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Plusik za czarną blachę wokół okien/drzwi...
bo chciałbym wreszcie w swoim mieście przeguba ze 100% niską podłogą, z równą linią okien, i który nie zgnije po 8 latach eksploatacji jak np. #626!
@plockibus: Z tym ostatnim akurat nie powinno już być problemu. Pozostałe dwie rzeczy już raczej się w tantusie nie zmienią. Tym bardziej, że wiele wskazuje, że to jeden z ostatnich wyprodukowanych tantusów.
Czyżby jelcz definitywnie zaprzestał produkcji przegubów? A może wprowadzą w końcu coś zupełnie nowego w miejsce M181MB/3 ?
@tantus: Myslę że nie masz racji, przegubowce niskowejsciowe w Jelczu, będą nadal produkowane. Jak udało mi się dowiedzieć wprowadzenie do M181 silnika EURO4, będzie okazją do przeprowadzenia modernizacji upodabniajacej Tantusa do Mastero. Obecnie w Jelczu produkowane już są Salusy dla Białej Podlaski, pierwsze z silnikami EURO4, ktore wraz z wprowadzeniem nowego silnika, otrzymały stylistykę podobną do tej z Mastero.
Wiecej zdjęc płockiego Tantusa http://www.gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=14 http://www.gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=12 http://www.gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=16
...bo zawsze jest lepiej sprowadzić z zachodu, kilkunastoletni złom, niż kupić fabrycznie nowego Jelcza. Co z tego ze jest to nowy pojazd, ale to tylko Jelcz, tak wiec sprowadzajmy z zachodu rozlatujące się używki, a nowe, krajowe samochody olejmy
Niezupełnie ostatni , a kontrakt do MPK Kraków.
To jest EURO 3? A jak oni to zarejestrują? Przecież teraz już obowiązuje EURO 4.
@masło Były wyjątki dotyczące normy euro 3
No i moje słowa się sprawdziły. To ponoć jeden z partii 3 ostatnich wyprodukowanych tantusów (2x KM Płock i 1x MPK Kraków) - niestety nie wiem dokładnie który z tych trzech był ostatni.
Może w zamian za sprzedane przrz mzk piła jelcze 120m Płock też nam sprzeda np :JELCZA M181MB Z LAT 2005-2008?.TO BYŁ BY ŚWIETNY POMYŚŁ...