Not logged in | Log in | Sign Up
Stąły przydział na linie FIAT - Chrzanów. Silnik MAN 360 KM Prawdziwa rakieta
Ja pierdziu 360 koni to słabsze Irizary mają po 380
To na tego Jelcza chyba mocnych nie ma
ale to chyba nie orginalny silnik bo te orginalne mialy przeciez 320 km. no i to oznaczenie D120M Lux troche dziwne
jelcyk: co do autobusu to ten wóz był robiony na indywidualne zamówienie któregoś z resortów. Wg papierów silnik to jest MAN o mocy 360 KM (aczkolwiek rzeczywiście może to być 320 KM bo to pierwszy Jelcz z jakim się spotkałem z silnikiem 360 KM). A oznaczenie jak najbardziej prawidłowe bo D120 z MANem to były D120M a do tego powstawały w 2 wersjach: Standard i Lux.
Ale jednej rzeczy nie rozumiem - D120 były to jelcze z Liazem - czym zatem różni się D120M od T120M/PR110M?