Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Dziwi mnie, że przy takiej częstotliwości „nowego” 120 ZTM postanowił wycofać 132 z Targówka. A można było przecież:
1. 132 skierować na trasę: Mańki-Wojdy-...-Malborska-Kondratowicza-Wincentego-Gilarska-Samarytanka-Gilarska-Radzymińska-al. Solidarności-Targowa-Kijowska-Dw. Wschodni. Częstotliwość: co 14 minut w godzinach szczytu, co 24 poza, w święto co 25 minut
2. 120 połączyć z 152 jednakże skierować przez wiadukt na Kraśnickiej i dalej Naczelnikowską.
Częstotliwość: co 20 minut w godzinach szczytu, co 30 poza, w święto co 30 minut.
3. 118 wydłużyć do krańca Grodzisk ulicami: Chodecka-Kondratowicza- Malborska.
Częstotliwość: co 14 minut w szczycie „A” co 18 w szczycie „B” , co 24 poza, w święto co 25 minut !
4. 140 skierować na trasę: CH Marki-Toruńska-Głębocka-Kondratowicza-Chodecka-Budowlana-Wincentego-Borzymowska-Trocka-Pratulińska-Handlowa-Myszkowska-Barkocińska-Ossowskiego-Kołowa-Wincentego-11 Listopada-(powrót: Starzyńskiego) –Namysłowska-Szymanowskiego-Pl. Hallera. Częstotliwość: co 25 minut w godzinach szczytu, co 35 poza, w święto co 30 minut.
5. 308 zostawić na skróconej trasie: Targówek-Trocka-Pratulińska-Handlowa-Ossowskiego-Barkocińska-Myszkowska-Gorzykowska-Radzymińska-Kraśnicka-....-Zabraniecka-Naczelnikowska-Kraśnicka-Radzymińska-Gorzykowska-...Targówek , Linia kursowałaby co35-40 minut tylko w dni nauki szkolnej!!
6. Linie 112, 126 zostawiłbym w „nowej” zaproponowanej przez ZTM wersji!
7. Kasacja: 326, 152
Co do obsługi to ciekawe co dostanie ITS: 132, 126, a może 140?
A może odda niskie brygady z 123 „STALOWEJ” a w zamian dostanie 140?
Szkoda że 152 jest tylko jedna brygada obsługiwana przez autobus wysokopodłogowy. Mogły by być dwa. Ja lubię Ikarusy ze „Stalowej” i na 140 też mogli by ich troszkę dać!