Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
czym on sie różni od zwykłego nl202???
Graf&Stift to nic innego jak zwykly NL202 z tym że produkowany w Austrii w zakładach Graf. 4 takie pojazdy zakupione zostały pod koniec wakacji a wcześniej jeździły w Wiedniu, reasumując jest to Man made in Austria
No nareszcie ktoś je sfotografował.BTW-czy przyszłe te 2 autobusy mini?
Przyszły juz dwa małe próchna reanimują je własnie na blacharni w mzk.
To są jakieś małe mercedesy ale widziałem je tylko z tyłu, ponoc są ogólnie mocno zużyte ale dwie tony szpachli i nowa blacha i beda jak nowe.
dzieki krzychu za wyjaśnienie
Obejrzałem sobie jednego dokladnie to mercedes ( 408) chyba tak to sie nazywa poprzednik sprintera, pomalowane sa na zolto-czerwono i obecnie sa w trakcie wykańczanie wnetrza. Maja załozone komputery RG 3000 i drzwi otwierane pneumatycznie w ukladzie chyba 1-0-1
Ciekawe, coś mi się zdaje że wycofają 2 autosany H6
@ted: jesteś może kierowcą bądź pracownikiem MZK ?
Tak mam nieprzyjemnosc pracowac jako kierowca w tym balaganie a co do wycofania melonow to watpie bo 705 i 714 przechodzily ostatnio male remonciki na blacharni.
Dlaczego w bałaganie. ja mam zamiar za rok ubiegać się tu o pracę. Wiesz może po co kupili te nowe busy skoro nie będą kasować melonów. jakieś nowe linie się szykują ??
Melony juz ledwo zyja i moze dlatego, pozatym miala powstac nowa linia ale miasto nieda kasy a jak przyjdziesz do pracy to sie dowiesz dlaczego mzk to balagan.
jak ma VIN WMAA102502B013797 to nie jest Gräf & Stift tylko czysty MAN (WMA) a (B) oznacza miejsze Produkcji SALZGITTER/Niemcy