Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ktoś pisał na phototrans.eu pod jakąś fotą 882, że przydałoby się mu NG :P No i się spełniło. Wygląda nieźle.
A może by tak odkupili po okazyjnej cenie Solarisy z Veolii Warszawa?. W końcu obie firmy łączy wspólna pasja do zajeżdżania nowoczesnych wozów.
co do Veolii i Meteora nie ma co ich porównywać do zwykłych przewoźników miejskich (PKM-ów, itp.) bo tam zadłużenie przeważnie niweluje miasto które dofinansowuje przedsiębiorstwa... a od takiej Veoilii tylko się wymaga a grosza nikt nie dołoży do tego żeby było lepiej, wygrywa się przetarg po 2 zł za km przy koszcie litra paliwa przykładowo 3,00 zł i co z tego że za 3 lata jest droższe, tego już związki nie biorą pod uwagę, gdyby tylko był jakiś aneks paliwowy to zobaczyłbyś że to całkiem inaczej prosperuje ale cóż takiego czegoś nigdy nie będzie także prywatni przewoźnicy zawsze będą mieli trudniej...
NG silnika pięcioletniego wozu? On mógł przejechać ok.400tys.km.a taki silnik powinien wytrzymać do remontu z 1,5mln.km. To jest sztuka tak szybko zajechać silnik.
@tomk: KZK zamówiło ostatnio w Urzędzie Statystycznym opracowanie wzoru, który na podstawie wzrostu cen paliw będzie pomagał wyliczyć wzrost stawki za wozokm. A co do Warszawy, to MZA poza stawką za wozokm nie dostaje żadnych pieniedzy, tak jak nasze PKMy. Veolia po prostu nie dbała o swoje Solarisy, dziwne, że wozy w ITS czy Mobilisie wyglądają o wiele lepiej, niż tam.
Czy mam Wam powiedzieć kiedy silnik dostaje najbardziej w tyłek?A no jak jeździ na niewłaściwym paliwie a tak niewątpliwie jest w Meteorze.