Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Była z nami od nowości :( I pomyśleć, że jeszcze kilkanaście lat temu to był nasz flagowy wóz :( Szkoda jej :(
Nio tak
E tam, niemożliwe, ściągnęli ją pewnie w 1993 roku, sądząc po numerze taborowym.
Zaciekawiony tym co mówisz poszedłem zapytać odpowiedniej osoby o to od kiedy ona jest z nami
No i miałeś rację nie jest od nowości. Rok produkcji 1979, a kupiona w 1983 od prywatnej osoby
To jest bzdura. Numer taborowy został nadany w 1993 roku i wtedy autobus został zakupiony, na fali importu używańców ze Skandynawii.
Wcale że nie :P Pytałem ludzi w firmie
No to nie wiem ale jak ja zaczynałem w 1993 to już ona była
Widocznie zacząłeś w 1993 po jej zakupie. Numer taborowy jest na 100% z 1993 roku. Poza tym, w PRL kupowaliśmy autobusy tylko od "bratnich" krajów, więc w 1979 czy 1983 roku PKS mógł co najwyżej (jako szczyt luksusu) kupić Tama albo Sanosa. Tym bardziej nierealne jest, żeby osoba prywatna kupiła skandynawski nowy autobus w 1979 roku, skoro w owym czasie sektor prywatny nie miał łatwo.
Faktycznie szkoda tego autka. Mam do niego sentyment (studiowałem w Łodzi w latach 2002 - 2007). Wówczas był to flagowiec podstawiany do Łodzi niemalże codziennie.
fajnie się złożyło tu są 3 autbusy których już niestety nie ma:( teraz pracują jako maszynki do golenia:)
Ucinam spekulacje, do Ostrowca przyszedł w październiku 1993 ze Szwecji jako 14-letnie auto.
A ha, razem z nim przyszły 2 VOLVO WIMA KJC 2258 i KJC 2259, skasowane pod koniec lat 90.
Te Wiimy miały nr: C30030 KJC 2259 i C30031 KJC 2258.