Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ja muszę przyznać, że wyglądał fajniej przed remontem. Zwłaszcza, że to pierwszy gniot. Macie jeszcze jakieś stare gnioty w strzałkowym malowaniu?
No, obornickie, m.in #9509, #9508...A z VII #9504, jeśli można to nazwać standardowym strzałkowym malowaniem. Ja się tam cieszę z remontu..
Wozy z IX mają klasyczne strzałkowe. (9508 i 09). Przy czym mogą mieć jakieś reklamy. A foteczka ładna, fajne kolorki.
Czy ktos mi moze wyjasnic, dlaczego woz ten jest opisany jako M120, skoro M120 to wysokopodlogowce, a gnioty zasadniczo oznaczane sa jako M121?
MMN -> Miejski, silnik Mana, Niskopodłogowy 120 -> dwunastometrowy, a zero... nikt nie wie :P
Mniej więcej Stefan napisał jak trzeba, a krótko, tak ma wpisane w dowodzie. Dopiero seryjna produkcja modelu wtedy niskopodłogowego Jelcza wprowadziła nazewnictwo M121 i w zasadzie na początku tylko M.
Z tymi nazwami na phototrans.eu to niezły burdel jest... chociażby z 280.26 przerobionymi na 280/A.
Aha... czyli dokladnie ten sam autobus sprzedawano najpierw jako M120MN, a potem juz jako M121M... Skomplikowane... :-P
Nie do końca. Ten pojazd został zaprezentowany jako M120MN, ale sprzedawany i sprzedany był jako M121M i dalej M121, M121M, M121MB, a teraz najbardziej jako M121I.
Chwila, moment... No to jesli SPRZEDAWANY byl jako M121M, to - poniewaz podejrzewam, ze Wroclaw jednak go KUPIL, a nie dostal w prezencie - nalezalo by toto chyba opisac jako M121M? Poza tym - co do dalszej czesci Twojej wypowiedzi, trudno mowic, ze M121MB czy M121I to ten sam pojazd - bo przeciez maja inne silniki... O rozlicznych liftingach, ktore gniocina przeszla od tamtego czasu, nie wspominajac...
No dobrze napisałem. Ten 9501 był prototypem oznaczonym M120MN, a dalej wdrażając ten model do produkcji sprzedawali już jako M121. Na początku w 1995 roku sprzedawano tylko z silnikami Mana, więc M121M, a dalej dodatkowo weszła odmiana z mercedesem, więc oznaczano je M121MB, następnie produkowano też z silnikami mielca i były oznaczane jako M121, a teraz podstawowym silnikiem jest Iveco, więc M121I. A jaka jest nadwoziowa różnica między wrocławskimi 9550, a 9556, żadna, tylko mają różne silniki, więc są to takie same pojazdy, ale z różnymi silnikami. A co do 9501, to jest M120MN, bo tak ma na tabliczce znamionowej, tak ma w dowodzie i taki został zakupiony przez MPK. Po co więc wpisywać go jako M121M, jak to jest M120MN. A w takim razie Solbus i Sor to jedno?, chodź mają takie same modele?