Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jak widać na tym zdjęciu stan Krakowskich torowisk jest wspaniały:)
Wtedy ta linia była świeżo po remoncie, obecnie nowohucka "młodzież" zaopiekowała się większością wiat, tereny przy przystankach zarosły, natomiast rondo, na które wjeżdża tramwaj przeżyło po remoncie mały wypadek - na linii 14 w stronę Mistrzejowic (trasa ze zdjęcia, ale w przeciwną stronę niż prezentowany skład) wjeżdżał skład #366+#367, pierwszy wagon pojechał w kierunku przeznaczenia, natomiast pod drukim zwrotnica się przestawiła i przez moment jechał w kierunku Os. Piastów, ale szybko wyleciał z szyn i ściął słup. Obecnie skład #366+367 jest w zajezdni Podgórze gdzie dostał numery #879+880, czyli te z którymi parę lat wcześniej trafił z Podgórza do Nowej Huty. Skład ze zdjęcia również wrócił do Podgórza gdzie otrzymał wcześniejszą numerację #756+757 i o ile się nie mylę to pierwszy wagon #756 trafił do Będzina w zamian za pożyczonego Krakowowi tyrystorowego 105N, który słyży do przetaczania składanych w Stacji Remontów najnowszych Bombardierów dla Krakowa i Gdańska