Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Fajny? Fajne to on zatrzymania robi w godzinach szczytu we Warszawie;)
Z tydzień temu były dwa - oba przed południem
Sepsy robią po kilka - krótszych lub dłuższych - zatrzymań dziennie i jest to standard ;] /kl
Ale zjazdów mają mało.
Bo po godzinie naprawią i jedzie dalej. Tylko co to zmienia
@Glonojad: z tymi zjazdami, to też bym uważał Część awarii faktycznie eliminuje - z większym lub mniejszym truden - serwis PESY, który jeździ radiolkami wespół z NR TW. Jednak zjazdów też trochę jest - ostatnio za któregoś 120N wyjeżdżał inny i dojechał tylko do pl. Narutowicza, gdzie też zdefektował Zatem nie włączając się w plan od razu stamtąd zjechał z powrotem do R-3 / kl
@Lipton: Akurat statystyki zjazdów znam (chociaż nie na bieżąco) i wyglądają całkiem przyzwoicie jak na wagon wciąż w okresie docierania się.
A do wieści z różnych forów podchodzę sceptycznie, bo jak ktoś mi wmawia, że "7 pes stoi non-stop w serwisie" a jednocześnie 14 wyjeżdża na miasto, to za cholerę łączna liczba zakupionych nie chce wyjść 15 - a tej ostatniej cyfry akurat jestem pewien :p.
Pamiętaj, że jest całe multum awarii tych wozów, które zjazdami się jednak nie kończą! :> I jak pewnie wiesz, ja swojej wiedzy na żadnych forach nie opieram /kl
Jest też całe multum awarii mniejszych i większych innych typów wagonów, z których się afery nie robi. Wiadomo, że dla niektórych pesa to z definicji złom tak, jak dla innych np. jedyny polski autobus to Jelcz.
W porównaniu z wynalazkami firmowanymi przez pewien francuski, uznany koncern jest bardzo dobrze - zobaczymy, jak po zakończeniu wieku niemowlęcego będzie.