Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A po Bolesławcu nie mogły jeździć :(
@michalbc. Z Bolesławca wycofano MIGi chyba ze względu na małe zapotrzebowanie na taki tabor. U was z powodzeniem wystarczą H9-35 i Mediumy no chyba że się mylę .
A co do samych remontówMIGów to owszem bardzo dobrze im to wychodzi. Tylko ja bym wolał żeby w końcu zaczęli je kasować i kupować przynajmniej 5 nowych autobusów rocznie, ale na razie budżet na takie wyskoki nie pozwala. Póki co na dniach ma przyjść jeden używany przegubowiec i jeden midi.
@Marek z Jeleniej - U nas wycofali M11 z nieiwadomej przyczyny :(
H9-35 u nas są nawet nawet (pomijając #137 i #143) Mediumy (#147, #150, #152) Utrzymane w wyśmienitym stanie, ale i (#146, #148, #149) rozjechane na maxa. Oczywiście w średnim stanie są #144, #145.
Za M11 kupili M101I i M081MB. Szkoda mi ich było :|
@Michalbc: Jak to z niewiadomych powodów. Przecież MIGI u was nie były w pełni wykorzystane, napisałem że Mediumy i H9 są wystarczające dla potoków podróżnych.
Czy ja wiem, za czasów M11, czyli do 2002r. frekfencja była zadowalająca. M11 często jeździły na 0, 1, 2, 3, (czasem 4), 7, 10, 11. Na tych liniach doskonale spełniały swoją rolę, ale nie wiem i nikt tego nie wie dlaczego zostały wycofane :|
I niby to był ten sam rocznik :|
To pierwszy tak beznadziejny remont. Wyświetlacz z przodu pokazuje w dwóch rzędach najbliższy i docelowy przystanek. Ponadto wewnątrz nic nie ruszyli, nie wymienili ani poszyć na siedzeniach, ani też ścianek bocznych. Poza tym na przednim nadkolu, po prawej stronie można zauważyć ewenement w skali kraju - pojedyncze dermowe siedzenia!
Pojedyncze siedzenie ma za zadanie ułatwić przechodzenie od przodu do tyłu pojazdu. Może nie za ciekawie to wygląda, ale działa.
@adam2239: Ja uważam, że taki zakres remontu jest wystarczający. Chodziło głównie o odświeżenie pojazdu, przedłużenie jego żywotności. nie widzę sensu wymiany siedzeń, pakowania kolejnej kasy na panele boczne w autobusie wysokopodłogowym. Od dwu lat trwa proces wymiany taboru w MZK. Co prawda są to autobusy używane, lecz i tak coś się ruszyło. Nie ma więc sensu remontować MIGów tak jak to się robiło kiedyś. Lepiej zaoszczędzić i kupić używany autobus z zachodu. I firma i my pasażerowie na tym skorzystamy.