Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Owszem, tylko czy zmiana nazwy przewoźnika i konsolidacja PKS-ów w tym przypadku wyszła na dobre to bym się kłócił. Oczywiście taborowo najlepiej na tym skorzystał Sanok. Tylko w tym roku kupili już nowego Tourismo i SOR-a C12, który jeździ na czeskich blachach (bo przecież taka spółka, która w samym Sanoku ma 8 mln zł kapitału zakładowego nie może jednorazowo kupić 2 fabrycznych autobusów, bo finansowo nie daje rady, ale patrząc na sposób rządzenia tym PKS-em to nie dziwię się temu). Poza tym notorycznie tnie się kursy. Ostatnio np. zawieszono kurs Sanok Dąbrówka-Lesko Osiedle z 13:10, który w roku szkolnym dzięki uczniom miał niekiedy i 90% frekwencji. W ogóle cięcie kursów w tej relacji w momencie, gdy jest z nich jakiś tam dochód jest irracjonalne zwłaszcza, że powstały by być tańszą alternatywą dla zwykłych kursów do Leska. Choć i tak patrząc na cięcia w rozkładzie to w porównaniu do Brzozowa jeszcze tak źle nie jest, ale jeśli nie uruchomią nowej linii, tylko będą bawić się w cięcie kursów to niedługo nie będą mieli gdzie jeździć.
Póki co SOR jest na testach.
@senior: To dlaczego w takim razie SOR ten jest pomalowany w barwy Veolii? bo o ile wiem Veolia nie malowała wcześniej testerów. Poza tym w zimie testowali już SOR-a C12 z układem drzwi 1-2-0, więc nie rozumiem, czemu mieli by ponownie testować ten pojazd. Poza tym z tego, co czytałem SOR zamierza podpisać ze spółkami Veolii porozumienie na zakładanie stacji serwisowych tej marki w zajezdni każdego oddziału. To by się mogło zgadzać.