Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Grunt, ze u Was kladek kolejowych nie pokrywaja plotem i innymi badziewiami - w UK zaraz miejscowy element by zaczal rzucac w pociagi czym popadnie
Oczywiście, że zasłaniają, nad samymi torami są wielkie kraty, pewnie żeby powstrzymać samobójców ale samo dojście na górę do kładki i "przyczółek" jest całkiem odsłonięty.
Tak z innej beczki, miałbym propozycję dla wszystkich autorów ze skandynawii aby jakoś ujednolicili oznaczanie modeli Volvo. W tej chwili każdy oznacza po swojemu. Raz typ podwozia jest pierwszy, innym razem na drugiej pozycja albo nie ma go wogóle. Prośbę kieruję do Ciebie ponieważ nie jestem anglojęzyczny.
Hmm, a w zasadzie jak się powinno pisać? Bo np. od czasu zakupu Carrusa przez Volvo modele nazywają się Volvo 9700, 9900 itd, a podwozie pisze się dodatkowo, ale np. starsze Volvo mają nazwy podstawowe B10BLE, a potem dopiero Säffle 2000NL itp. Nie wiem do końca jak jest z nowszymi B10BLE z nadwoziem Säffle 8500 albo B9LA z nadwoziem Säffle 7500 itd...
No tu jest problem. Nie wiem jak jest w skandynawskich fabrykach, ale w polskiej występują oznaczenia podstawowe (tak jak pod Twoim zdjęciem). Jednak wewnątrz fabryki występuje jeszcze drugie oznaczenie, np dla modelu 8700 może być 8707 lub 8712. Wtedy wiadomo jaki ma silnik. Rzecz w tym, że fabryki (a właściwie już tylko jedna fabryka) w Finlandii zabudowuje różne podwozia z Boras i tworzy najróżniejsze wersje nadwoziowe, natomiast polska fabryka buduje autobusy od podstaw i w ograniczonej gamie modeli.