Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ufo, mi chodzi tylko o to, że jeśli już decydują się na pomalowanie w zakładowe (nie gniotowe, tylko standardowe z przegubów, czy Salusiów) to już do końca. Tu na upartego wystarczało domalować żółty pasek na dole i by stykło. Ja nie wymagam Bóg wie czego. Samą decyzję o przemalowywaniu oceniam bardzo dobrze
To nie jest istotny element, no, ale jeśli jest ustalony schemat malowania i się do niego nawiązuje to wypadałoby do końca. MPK byłoby "zarąbiście" dobrą firmą, gdyby doprowadzało dobre pomysły do końca nie do stanu "nooo, ujdzie to jakoś". Przeważnie to właśnie jakieś "pierdoły" niszczą końcowy efekt (vide choćby wyświetlacze w V7000). Ja na prawde wierzę, że da się coś robić porządnie i do końca dobrze. Wiele nie trzeba. Życze uśmiechu
A jakie jest malowanie zakladowe gniotow? Czy czasem nie rpzesadzacie? Przeciez to sa pierwsze autobusy w takim malowaniu - na czym maja sie wzorowac?? Tylko nie mow, ze na innych typach, bo jestli tak, to wszystko powinno byc malowane tak jak ikary.
Heh, dzieki ze mi uswiadomiles ze tam czegos brakuje, bo nigdy bym sie nie domyslil, ze wlasnie tego paska. Czy to naprawde wazny detal? Dla mnie nie.
no właśnie, to malowanie to jakieś pseudo zakładowe... a że można proponuję porównać #8001 i #8007, a i #8015 chyba dostało nowy lakier...
No według mnie (i nie tylko) ustalonym schematem jest malowanie choćby autobusów: V7000A, V7000, M101I. Ja rozumiem, że ten schemat nie jest "ściśle przestrzegany", ale już przecież wiadomo, że jeśli chce się go powielić to można. A widoczne na zdjęciu malowanie gniota mocno nawiązuje do schematu z nowych volv.
Wydaje mi sie, ze jest to malowanie firmowe Volvo, a nie przygotowane specjalnie dla MPK Wroclaw. I nadal nie kumam, dlaczego tak bardzo sie goraczkujecie o ten jeden pasek..
A może Volvo/MPK począwszy od #8008?
To jest jakis ustalony schemat malwoania zakladowego? Bo to o czym Ty piszesz (zolty pasek), to wymysl JZS a nie naszego MPK.