Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
no tego mi szkoda... 874 przezyl 873 i 875... 875 byl calkiem dobry.
Miałem okazję słyszeć opinie na temat tego wozu na 2 tygodnie przed kasacją, kiedy to miał zjazd, z którego już nie wyjechał. I potwierdza się zasada, że wygląd to nie wszystko - kasacja jak najbardziej słuszna. W tym roku niestety zobaczymy pewno tutaj zarówno 874, 733, 689 czy 682.
Jak sie doda do tego 858, 622, 877 (bo one pewnie tez pojda na zyletki) to calkiem niezla grupa sie szykuje. A co z 747? Może 689 się uchowa? On chyba z tej grupy jest najlepszy?
Przecież 875 to był najlepszy "mig" z Tych. 874 to złom, jego powinni skasować.
Radzio: Ile mam(y) powtarzać, że 1) 622 NIE trafi na złom, 2) 877 też NIE pójdzie na złom bo jest za młody.
W tym roku pozbywamy się wszystkich M11 bez naprawy głównej (682,689,733,874), ze 120M tylko 858, wszystkich Ikarusów 280.26, z czego 622 zostanie odkupiony oraz 747.
to oznacza, ze chyba beda dalsze zakupy, bo cos duzo tych wozow na zlom.... A 580 i 747 nie sa w za dobrym stanie na kasacje? Przechodzily niedawno remonty z tego co tu wyczytalem.
580 - 7 lat po remoncie, 747 - 6 lat. To jest dla Ciebie niedawno? A zakupy będą - wozów na etanol. MZK zależy na tym, aby takie marki jak Ikarus czy Jelcz wycofywać - a szczególnie już te przestarzałe typy: PR110M i M11.
580 wyglada jak nowka. Idac Twoim tokiem myslenia niedlugo beda kasowane 719, 696... 1090-1118 w takim razie już powinni kasować. A czy 795 w koncu remontuja czy tylko blacharka? bo jesli blacharka to jaki jest jej sens skoro kasuja mlodsze 120M?
Radze pomyśleć zanim coś napiszesz. Więc ja może powiem - do roku 2010 nie będzie tu ŻADNEGO "Miga". I nie patrz na wygląd, a na stan kratownicy, zawieszenia. Pełne NG miał 794 - i chyba stwierdzono, że niepotrzebnie. 795 miał zabezpieczoną cała kratę, wymieniono część blach oraz jest cała nowa podłoga. Więcej robić się nie opłaca. Tylko wozy 876 i 877 mogą liczyć na pełne NG, gdyż są zbyt młode, aby je kasować. A co do kasowania 696, 719 - daje im rok.