Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Tu masz przyczyny pod tym zdjęciem.
http://phototrans.eu/14,264770,0.html
Przede wszystkim to że jest tylko niskowejściowy, brak 4 drzwi, przyklęku, zbyt mała moc silnika, za mało miejsc siedzących dostępnych z niskiej podłogi. Dodam jeszcze, że uchylne okna to jakiś kiepski żart, w wozie jest duszno, mimo że pogoda dziś była taka jak widać.
Znaczy się ma próg poprzeczny? IV drzwi, przyklęk, silnik to raczej nie problem. A ile ma ta wersja siedzeń na niskiej podłodze?
Ma 1 stopień w 3cim wejściu, a w wozach nowych 100%LF to standard.
Progu nie ma akurat, ale niskiej podłogi w 3 drzwiach również brak, no i jest 6 siedzeń na niskiej podłodze tylko.
Ink: nieprawda, w przegubach dopuszczalne są stopnie w IV drzwiach.
To jak w przeciętnym autobusie LF II generacji, czyli zakazu wstępu raczej nie ma.
Kroel: Masz rację-mój błąd.. Ten zapis w SIWZ powinien być wycięty..
W każdym razie w tej wersji ze stopniami w trzecich drzwiach jako pojazd fabrycznie nowy pojawić się w gdyńskiej sieci nie może.
Znawca: przeciętny przegub LF z lat 90. (zbudowany na podstawie VÖW II) miał stopnie w III (i ewent. IV) drzwiach. Stopni w III drzwiach nie miały niektóre Volva (np. gdyńskie 2274-5), Neoplany, no i późniejsze od nich Citara (to są LFy II generacji?).
Siedzenia na niskiej podłodze - żaden problem, zawsze można wyrzucić na przednie nadkola podzespoły spod podestów z członu A; uchylne okna w Gdyni muszą mieć 30 cm wysokości - tu ("na oko") jest mniej, ale to też do zrobienia.
Aj wy niemądrzy... - jak Irisbus będzie chciał wygrać ten przetarg, to i 4 drzwi się pojawią, niska podłoga na calej długości, mocniejszy silnik się wstawi, przyklęk itp. Nie jest tak, że Irisbus nie ma tych technologii - ta wersja jest najtańsza, jaka mogła być (wyjątkiem jest klima dla kierowcy).
Z tego co wiem, producenci produkują autobusy pod przewoźnika (przewoźnik tak chce, to tak będzie miał - zmieniać można niemalże wszystko).
Do minusa należy dołożyć ,zbyt długie tankowanie ok.40min.