Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ale mi nowość :| To ja już Ikary wole
Se możesz woleć. W końcu będzie jeździć coś sprawnego, komfortowego i niskopodłogowego.
Amalio, nie ma się czym zachwycać. Te MAN-y 10 lat temu były sprawne i komfortowe. Wydaje mi się, że już najwyższy czas zacząć sprowadzać MAN-y 3 generacji, a te graty zostawić ruskim...
tylko na MANy 3 generacji trzeba mieć kasę
@empi, a widziałeś jastrzębskie Ikary na żywo, albo czy jechałeś którymkolwiek? Co chwila się psuły, nie wyjeżdżały na linię, albo wyjeżdżały i nie wracały z kursem powrotnym, o podstawowych wadach Ikarusów nie będę wspominał. Dlatego dla mieszkańców Jastrzębia Zdroju i okolic przejażdżka przegubowym MANem będzie skokiem wręcz cywilizacyjnym;) Oczywiście wiem, że nie są to wozy pierwszej nowości, mógł się PKM lepiej postarać, ale jestem mimo wszystko zadowolony, że w końcu zastąpi się wysłużone ikarusy czymś mimo wszystko lepszym.
@empi jest się czym zachwycać, bo znikną z ulic złomiaste Ikarusy których stan wołał o pomstę do nieba i na dodatek na nowe przeguby nigdy pieniędzy nie było i nie ma. I rzeczywiście wielkie mi rzeczy - to NG jest z grudnia 96, a pierwsze NG trzeciej generacji są rocznik 97. Różnica jest żadna. Tym bardziej, ze mam porównanie. A zakup wozów drugiej generacji jest o tyle dobry, że to bardzo solidna konstrukcja.
Kupione w DAFA Bydgoszcz: http://www.dafa.pl/autobus.php?id=146
Widać na fotce nawet naklejkę Daf'y
Tak, zamiana Ikarusa na cokolwiek, nawet na Mercedesa O305G, to skok, ale czy to znaczy, że powinniśmy sprowadzać każdy szrot nie będący Ikarusem? Między pierwszymi NGxx3 a ostatnimi NGxx2 rzeczywiście nie ma ogromnej różnicy, ale modele po 2000 roku są przyzwoitsze. Bez względu na to jaki to jest pojazd współczuję ZACHWYTU nad nim, używki to pewien środek na poradzenie sobie z (coraz mniejszą już ogólnie)przepaścią dzielącą nas od taboru przedsiębiorstw zachodnich - środek krótkotrwały, tymczasowy i w żadnym razie nie zasługujący na jakiekolwiek ochy i achy.