Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Tja... i aby jak największa liczba klientów, chcących podróżować z wózkiem lub innym bagażem nie znalazła miejsca w autobusie.
szczerze mówiąc zakup to jedno wielkie nieporozumienie! autobusy powinny byc po to by służyć pasażerom a nie by podniosily statystyki rocznikowe! fotele są takie wygodnie ze aż się prosi o podstawienie zamiast tego jakieś stare volvo mana lub autosana. ZAKUP TO JEDNA WIELKA PORAŻKA!
No ale nie myślicie chyba że w takie wozy będą dawali siedzenia jak mają np. 9700, S41x HD, itp.
Siedzenią są ok - w sam raz dla PKS, a same pojazdy są bardzo przyjemne. Ale brak miejsca na wózek to nie jest najszczęśliwszy pomysł. Czasy, kiedy wkładało się go do luku bagażowego już minęły...
Jeśli dedykacja dla mnie to dziękuję. Zasłonek też nie dostaliście ;> ? Typowo podmiejskie wyposażenie, brak miejsca w tej wersji na wózek to wielki minus. Nieregulowane oparcie. Gorzowskie mają wnętrze turystyczne, więc może brak dywaników i całej reszty to standard w wyposażeniu podmiejskim. @PKS Tourbus a wiesz może na jakie trasy trafią?
Z tego co widziałem, to jeździ do Torunia i Inowrocławia.
Jak wyobrażasz sobie wnoszenie wózka tymi pojedyńczymi drzwiami...wa MAN-ach to ma jeszcze jakiś sens, a z doświadczenia wiemy, że ludzie itak z własnej woli składają wózki i chcą chować do luków bagażowych nawet gdy jest możliwość umieszczenia go w środku...a trafią gł na kombusy
plastik fantastik...
no wykończenie szało może i nie robi, to samo fotele...już lepsze się w 7250 spotyka i pewnych UL-kach...co do miejsca na wózek uwierzcie mi, że posiadamy wiele MAN-ów z miejscem na wózek i naprawdę można na palcach policzyć ile razy w nich przewieziony był wózek...niech wypowie się TOM z FR ile razy wykorzystali to miejsce na wózek...ale zdania na ten temat są podzielone, naszym zdaniem ważne jest aby jak największa ilość pasażerów znalazła w naszym autobusie msc. siedzące (dotyczy to również wynajmów co gwarantuje większy zysk bądźmy szczerzy...) Jedni są za, inni przeciw i niech tak zostanie. peace
Nie zgodzę się, że miejsce na wózek jest zbędne. Wbrew pozorom jest ono często wykorzystywane, a nadto w godzinach szczytowych tzw. rzeźnia pozwala zabrać większą ilość osób stojących. Co więcej, niektórzy producenci, np. Setra, montują w miejscu rzeźni dostawkę, którą można w każdej chwili zdemontować. Niestety w Irisbusach o tym nie pomyśleli.
Tak na marginesie, jaki silnik jest w tych Irysach i jakie spalanie odnotowaliście?
słuchaj silnik ma 320 km (może nie wiele ale kierowca mówił, że wystarcza) co do spalania to na poziomie 23 l srednio przy obsłudze Kom Bus, a u was jak to wygląda? z mocą i spalaniem?
co prawda lepiej niż Axer, ale pewnie mocniejsza wersja była...wiesz ja podpinam pod Volvo 7450 gdzie siedzi 420 kucy :P
nie można porównywać Volvo z Irisem ;D. To tak jak mówić o trabancie i golfie :P