Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wpisujemy informacje zgodne ze stanem faktycznym, więc dobrze jest jak jest.
Według mnie nie powinno być tak jak proponujesz, ponieważ literka C oznaczała silnik (Cummins) natomiast Lux to jest wersja wyposażenia. Byłoby wtedy PR110DL (Lux) i PR110DS (Standart) - trochę dziwnie. A gdzie występowało PR110AC?
Jak dobrze pamiętam w przypadku DC chyba nie było oficjalnego rozróżnienia na Lux i Standard (tak jak samo jak w przypadku T120). Jedynie PR110D i D120 były oficjalnie w dwóch wersjach Lux i Standard.
Ktoś może coś więcej powiedzieć o tym silniku Cummins? @znawca: PR110AC to np. wóz nr 830 w MPK Lublin.
Tutaj masz opis o silniku C http://infobus.pl/text.php?id=5236
Natomiast co do AC to nie myl pojęć, w tym przypadku chodzi o trolejbus i rodzaj napędu - asynchroniczny. Skrót pochodzi od oznaczeń elektrotechnicznych.