Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Zasadniczo planujemy czasem sobie zmienić numer na burtach, więc nie wiemy, czy jest sens wszystkie kolejne numery wpisywać do bazy. A BV02 to jego numer inwentarzowy, który jest stały.
Jeśli władze phototrans.eu wolą, byśmy dopisywali kolejne numery, to będziemy tak robić.
Wiem dokładnie w czym rzecz, w swoim ikarusie też chciałem z czasem z mienić numery Zasada jest taka, że wpisujemy to, co jest w papierach właściciela. W tym przypadku ciężko jednak mówić o jakichkolwiek "papierach" Osobiście jestem jednak za tym, ay wpisywać to co jest na burtach. Ale nie trzeba tego traktować wiążąco - może ktoś będzie miał lepszą argumentację dla obecnego rozwiązania
Teraz dopiero zauważyłem, że musicie zorganizować do niego całą kabinę "nowego" typu (a dlaczego ma starą?).
Wygląd całkiem przyzwoity
Zamiast zmieniać kabinę, pomalujcie ją na biało
BTW: IK260 w '85 miały jeszcze trilexy?
@znawca: No właśnie nie jesteśmy tego tacy pewni. Ponoć część wozów miała stare kabiny, ale ciężko stwierdzić, bo ZRA MPK różne rzeczy wyczyniał, m.in. z kabinami.
@Paweł Adamus: W Łodzi część 260tek miała, część już nie miała. Przeguby już nie miały.
Napis Ikarus z ozdobną listewką mile widziany na przodzie
Z wiedzy jaką ja posiadam do 1983 r. były stare kabiny, zbiornik na paliwo z lewej strony, wydech z tyłu i trilexy , później (rok '84 lub '85) przeniesiono zbiornik na prawą stronę, wprowadzono nową kabinę (i chyba wentylator wyciągowy w kabinie) i pełne felgi, następna zmiana to tłumik przed II osią (jak w przegubach) i inne płyty wewnątrz a na koniec marchewkowe malowanie i powrót do trilexów. Teraz pytanie z której serii jest wasz i jak wiernie chcecie go odtworzyć (moja wiedza opiera się na obserwacjach 260-tek z woj. gdańskiego, być może w kraju było jeszcze coś innego). Podejrzewam, że wasz pochodzi z tej serii http://www.phototrans.eu/14,191758,0.html http://www.phototrans.eu/14,203789,0.html
Ten konkretnie egzemplarz był oryginalnie marchewkowy z trilexami. Z tego co się orientuje wszystkie marchewkowe miały numery podwozia zaczynające się od 3 ( czyli 3xxx). W MPK Łódź było 28 szt. marchewkowych Ikarów (1511-1525, 3506-3512 i 5505-5510) i z tego co kojarze wszystkie miały trilexy, co do kabin to nie mam pewności.
@PKM&WPK: Na razie nie ma czym. Pocięte i poszarpane fotele oraz dziurawa wykładzina odstraszają
Jeśli to Twoje pierwsze auto i nie masz wypracowanych zniżek, nie masz skończonych 25 lat i prawa jazdy kategorii D od co najmniej 4 lat, to zapomnij o tak niskiej opłacie.
Zniżki jakieś tam mam, 25lat też już dawno skończyłem, ale prawo jazdy ma jakiś wpływ na wysokość zniżek? Moge zarejestrować na ciotke, ona ma 70%tylko prawka na D nie ma.
Kategoria PJ nic do tego nie ma.Chyba ,że to jakaś chora firma ubezpieczeniowa.Swego czasu miałem zabytkowy autobus i miałem wszystkie zniżki i nie tylko a D nie mam.Pozdrawiam
Tylko w przypadku pojazdów o DMC do 3,5 tony. Na właścicieli większych gmina nakłada podatek od środków transportu.
To jakie są opłaty od takiego autobusu? Przetarg będzie wkrótce. A gdyby go nie rejestrować?
Nie wiem jak jest z tymi kategoriami PJ. W sumie pewnie jest różnie u różnych ubezpieczycieli.
Co do rejestrowania, to ztcw nie można wyrejestrować, bo wtedy trzeba skasować. A nawet jak się uda nie skasować, to potem już się nie zarejestruje. Chyba, że może za 20 lat jako zabytek.
Ale można wyrejestrować czasowo chyba. Co do opłat - na pewno na stronie UM / UG będzie napisane jaka jest wysokość interesującego Cię podatku.