Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Dzięki temu zbiegowi, wszystkie styczniki jazdy zostały przeniesione do góry (z wyjątkiem S2), bezpieczniki, listwy połączeniowe. Na dole pod klapą od zewnątrz znajduje się silnik pomocniczy, styczniki pomocnicze i część oporów. Zabieg ten na pewno pomógł mechanikom TLT...
Oprócz wygody mechaników, korzysta jeszcze z tego budżet TLT, bo obniżyła się kwota podatku drogowego za ten wóz po zlikwidowaniu pięciu siedzeń.
Pewnie, kto by się tam nimi przejmował... Niech sobie postoją, niech się tłoczą...
A poza tym - bardzo ciekawym elementem są jeszcze te tunele po lewej i prawej stronie przy suficie. Co się z nich znajduje ?
przewody wysokiego napięcia prowadzące od odbieraków do komory styczników oraz z komory styczników do rezystorów rozruchowych/hamowania.
Dziwne, peera z rzeźnią??