Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Pani w kapturze jest pod dużym wrażeniem tych wyświetlaczy
do tego nasi kochani spece z metra jeszcze nie doszli... najwyraźniej nikt nie uważa tego za potrzebne
Oprócz wyświetlaczy pozytywnie zaskoczony jestem komunikatami o nazwie stacji na którą pociąg właśnie wjechał (w poc. 35, nie wiem czy w 34 też tak jest), coś co w b. ZSRR jest standardem a i w Warszawie kiedyś funkcjonowało. Co do strony wysiadania to bardziej przydałby się tu również komunikat a'la kijowskie "wyhid na prawu płatformu", dotrze on do wszystkich, podczas gdy wyświetlacza w przypadku zatłoczenia wagonu sporo osób nie widzi.
opcja z komunikatami o nazwie stacji, na którą pociąg wjechał jest, ale niestety została wyłączona. Rzeczony skład #35 już wcale tego nie zapowiada, #34 przez pierwsze dni swojej służby też miał to załączone. Ostało się jedynie na stacjach końcowych, z bliżej niewyjaśnionych przyczyn.
Stosowanie zapowiedzi nazw stacji aktualnych zależy tylko od maszynistów, nikt tego nie wyłączył, a wgrano perspektywicznie...
straphan - nie pokazuje kierunku wysiadania, bo zresztą z tym nigdy nie było problemu i nikt o to nie postulował.
Metro mogłoby czasem wyjść z inicjatywą, a nie czekać na "postulaty"... a problemy, owszem, są - szczególnie teraz, gdy cała linia już funkcjonuje.
Problem oznaczania kierunków wyjść jest dla mnie wyimaginowany, nigdy nie widziałem sytuacji, żeby ktoś nie zdążył z tego powodu wyjść, poza tym nadmienię, że stosowanie takich oznaczeń nie jest też światową praktyką.
nie wszystkie rozwiązania należy ślepo kopiować, tym bardziej jeśli coś nie jest tak uzasadnione
Ja myślę że światła powinny się trochę przyciemniać z tej strony z której nie wysiadamy połączone z sygnałem audio!albo coś w tym stylu.dało by to znak obcokrajowcom którzy nie znają mowy polskiej