Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Czytałem, że NY zaprzestał kupować te przegubowce, ze względu na wysoką podłogę i dwoje drzwi co wydłuża czas postoju na przystankach. Mają tam jakiś plan wieloletni, że kupują tylko niskacze. W ich przypadku na jeden przetarg wpływa co najmniej 100 szt..
To prawie jak w Polsce. Oczywiście pomijając oszołomów robiących do niedawna przetargi na conecto.
Goście z USA muszą mieć inne rogówki w oczach. Nigdy nie mogę pojąć, jak kraj niby nowoczesny może produkować tak nieskończenie brzydkie autobusy i ciężarówki.
Na pewno nie byłyby takie okrągłe, jak u nas. U nich autobus musi być najpierw użyteczny, a dopiero na końcu może być ewentualnie "ładny".
@fafax: co do ciężarówek to nie zgodzę się, klasyczne Kenworth-y i Peterbilt-y są piękne a że nie wyglądają jak europejskie Volva czy MANy, amerykańscy driverzy są tradyjonalistami. Autobusy zaś służą biednijszej części społeczeństwa a wygląd wynika głównie z norm bezpieczeństawa dlatego wyglądają jak czołgi.
Pomyśl ile kasy możesz dostać ze złomowania takiego Flyera, blacha pancerna i pełno świcidełek.
Mi tam one sie podobaja Ale fakt, pancerne to jest, i w europie by tego nie dopuscili chyba nawet ze wzgledu na obciazenie/os ;-D