Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wydaje mi się, że przy MAZ-ie i LAZ-ie i tak prezentuje poziom o klasę wyższy tak z zewnątrz jak i wewnątrz.
Na zdjęciach ładnie wygląda. Pytanie czy tak bogate przeszklenie nie osłabiło zbytnio konstrukcji autobusu. Ale za to będzie można z zewnątrz podziwiać nogi pasażerek :P A co do kabiny - kierowcy będą mieli co oklejać ;D
Duży plus za otwierane okna, za żółte rurki. Ogólnie robi wrażenie pozytywne
Mało miejsc siedzących i zapewne mało miejsca na nogi. Klatka schodowa w tylnej części też nie wywiera na mnie dobrego wrażenia. Uważam, że wóz byłby bardziej funkcjonalny, gdyby zrezygnowano z trzecich drzwi.
Drzwi do kabiny kiermana zerżnęli chyba od Ikarusa. Ciekawe jak z niezawodnością - jeśli po roku eksploatacji będą się sypać, to nie ma co sobie dupy zawracać.
Co do siedzeń, to miejsc nie na podestach jest więcej niż w Citelisie
Wszystkim , którzy weszli na chwile bo Bogdana i twierdzą , że to badziew polecam stuknąć sie w głowe Jeżdże #29 Dzień w dzień , i mam okazje ciągle obserwowac reakcje pasażerów jak i własny komfort jazdy . W kategorii komfortu jazdy , Solbusy i Autosany odpadają przy Bogdanach . Dobrze wyprofilowane siedzenia i przede wszystkim nie ma takiego huku od silnika i mostu ; ) Polecam wozic sie kilka godzin dziennie to zmienicie zdanie . A co do środka , to w Chrzanowie jezdzi bydlo , bo #28 pomału popada od środka w ruine , a #29 jest zadbany i w środku dalej pachnie nowością .