Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A właściwie czemu chcą sprzedać Neoplany? Wiem, że to wozy awaryjne i w całej Polsce na nie narzekają, ale w końcu niskopodłogowce...
mają nadwyżkę krótkich niskaczy. Zaryzykuje stwierdzenie, że N4020 są bardziej awaryjne niż N4016, ale sprzedać N4020 to marzenie ściętej głowy.
Po prostu są zaniedbane jak praktycznie wszystkie wozy w ZKMie, gdyńskie N4021td (szczególnie te z PKA) sprawują się wyśmienicie.
jechałem ostatnio 2263 z PKM, jeśli to jest zadbany wóz, to jestem Św. Aleksy.
KJ: Ja jestem św. Aleksym :P
ZKM zostawiło 2307 i 2127. Moim zdaniem wybór dziwny, ale nie było na to wpływu.
No zgadzam się zaniedbanie jest! Mój kumpel z samochodówki w latach 2002/2003 miał praktyki w zkm, to mówił, że co rano biegał po wódką dla mechaników:) no teraz chyba tak nie ma, ale....N 4016 Czemu niemożna wyremontować silniki, lub kupić nowe to i tak taniej niż parę milionów wydawać na nowe autobusy, i jeździć tyle samo można.
Z punktu widzenia pasażera, korzystniejszym byłoby pozbycie się kilku najstarszych 0405N, Neoplany są od nich bardziej komfortowe (trzydrzwiowe, klimatyzowane, z większą ilością uchylnych okien, wygodniejsze)
Te neoplany sprzedaja bo sa w najgorszym stanie i nie opłaca sie ich robić juz.
No jak nie opłaca się! Lepiej kupić nowy ślinik nie wiem EURO 5 i zawszenie na przykład, niż zamiast tego nowy autobus w całości! To na pewno taniej. Ważne tylko żeby buda nie rdzewiała, jak stare audi setki:)