Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ale go odpierdzielili. Pamiętam jak jeszcze niedawno rdza z niego wystawała i miał biało-czerwony kolor.
Rejestracja nie pasuje do takiej budy jak dla mnie :P
022 JEST PO CAŁKOWITEJ WYMIANIE NADWOZIA. IKLAD NAPEDOWY (SILNIK SKRZYNIA) POZOSTAŁY TE SAME. TAK JAK I ZAWIESZENIE. NOWE JEST NADWOZIE Z KRATOWNICA. JESTEM TROSZKE ROZCZAROWANY TYM ZE W DESCE ROZDZIELCZEJ NIE ZNALAZLO SIE MIEJSCA NA KLAWISZE DRZWI I POZOSTAŁY W NIEZMIENIONYM MIEJSCU POD LEWA REKA. ORAZ NIEZOSTAŁA OBNIZONA PODŁOGA
ciekawe które Pery pojdą następne do remontu?
@KRISNIT: Na targach w Kielcach pytałem ludków z ZNS dlaczego nie przerabiają okien i podestów. Stwierdzili, że jest to duża ingerencja w konstrukcję i ze względów homologacyjnych nie podejmują się, dlatego wątpię żeby nadwozie było nowe. Co do przycisków, to dobrze że są w starym miejscu, ponieważ na prawą rękę jest bardzo niewygodnie.
TERAZ POJECHAŁO 047,ON JUZ BYL PO REMONCIE ALE I TAK SIE PRZEŁAMAŁ, A W 022 JEST NAPRAWDE NÓWKA KRATA I BUDA
@KRISNIT: Może "Capsa" byś zdjął?
Co do linku to wystarczy że zostawicie samą nazwę serwera razem z użytkownikiem. Serwer jakoś znajduje że z linku się klika.
nie rozumiem czemu w kzk robi sie po 6 remontow tych jelczy dla kazdego, toz to trupy z lat 80-tych