Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Dzięki W końcu ma zdjęcie na phototrans.eu Ale pamiętam że na tylnej klapie miał 2 odpryski gdzie nie było farby, nad rejestracją chyba. Jakim cudem ich nie ma ??
@ pejterr : To o czym piszesz to prawdopodobnie te czarne albo szare krótkie smugi nad tablicą rejestracyjną. DAN przy innej fotce tego wozu tłumaczył, że wtedy nie dysponował dobrą cyfrówką.
Miał 2 wielkie odpryski, normalnie blachę było widać
Na zdjęciu z wiosny 2003 jest coś co odpowiadałoby tym odpryskom, ale widać zostały zaszpachlowane/zamalowane i na tym zdjęciu pewnie widać ślady tej działalności.
W karcie pojazdu w zakładce inne informacje jest: "Oficjalnie odbudowa PR110M, rocznik 1982!" Jeśli odbudowano PR110 z 1982 to był to na 100% PR110U, nie PR110M.
To jest ex. Jelcz PR110U rocznik 1981. VIN: 0951.
Jako PR110U jeżdził w kolorach jasno kremowo czerwonym,w 1984 roku trafił na kapitalkę do słupska skąd wrócił wraz z 538 i 557 w kolorach kremowo bordowym,przy okazji 538 miał także bordowy zderzak przedni,w 1989 roku 545 trafił na kolejny remont kapitalny do jelcza skąd wrócił kremowo czerwony ale już jako PR110M stąd ten póżniejszy wpis,w pażdzierniku 1992 razem z 529 ponownie trafił do jelcza na kapitalkę która stworzyła z obydwu JELCZY PR110M 120M,po powrocie do opola z wyjechały ma miasto ze swoimi starymi numerami 529 na 903/nocny przewóz a 545 na 1802/nocny przewóz,w marcu 1993 roku po przyjściu 112 wcielono obydwie i jedyne dwie 120m z odbudowy do nowo utworzonej numeracji setek i nadano im numery 529 na 113 a 545 na 114 tak wygląda historia tych wozów.