Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Podróżowanie taką Nysą szczególnie w lecie to katorga. Zawieszenie skonstruowane do przewozu ziemniaków a nie ludzi. Wewnątrz było bardzo ciasno.
Polak potrafi!!!
Obawiam się, że to jednak prywaciarz. W latach 90-tych miasto wpuściło na linie innych przewoźników, co miało poprawić sytuację komunikacyjną (pewnie dlatego był miejski rozkład jazdy). Niedawno rozmawiałem z pracującym już wówczas dyrektorem, który omawiając tabor nie wspominał o Nyskach. http://www.polskitraker.pl/_pt_bus/arch/2007/03/panorama_firm.php3
Ale ten rozkład jazdy linii 2 BIS to nie była osobna tabliczka, ale wiersz w zbiorczej tabeli. Poza tym tablica kierunkowa - ewidentnie MPK-owska. Jeśli więc nawet MPK nie jest właścicielem tej nyski, to jest na pewno organizatorem linii 2 BIS, więc nyska jest (wraz z kierowcą) podwykonawcą tego zadania. Myślę, że na razie niech pozostanie jako pojazd MPK, chyba że ktoś rozstrzygnie tę sprawę w oparciu o jakieś dokładniejsze informacje. Podobny problem mam w Krakowie, gdzie w 1998 namnożyło się dużo prywaciarzy obsługujących planowe zadania MPK Kraków. Tam jednak jako przewoźnika wpisuję "? - Kraków".
W 1998 r. linię 192 Cracovia - Port Lotniczy dla MPK Kraków obsługiwała firma Albus Alwernia swoimi H9-35. To jedno z tamtego okresu co wiem na pewno.
Uważam więc, że zdecydowanie Nyska powinna być pod "? - Brzesko". Kiedy zbierałem materiały do tekstu z linku powyżej prezes Gawor nie mówił niczego o Nyskach w taborze MPK, które były wykorzystywane w ruchu liniowym.
Co to znaczy "nie mówił"? Może na pytanie dotyczące autobusów nie mówił o nyskach, bo uznał, że to nie są autobusy. Może należałoby prezesa Gawora zapytać konkretnie o nyski i np. pokazać zdjęcie? Myślę, że wtedy mielibyśmy jasność sytuacji.
Omawialiśmy wówczas cały tabor MPK, więc na 100% jestem pewien, że pojazd ten nie był własnością tego przewoźnika. Dostrzegalnym dowodem na to jest ta fotka: http://www.phototrans.eu/14,16001,0.html
Jaki sens miałoby nadawanie nr 2 Autosanowi i Nysce, w dodatku stosując inną czcionkę, a nie przyjęty szablon. Po co pisać na pojeździe BUS, skoro na wszystkich innych widnieją sporej wielkości napisy MPK. Nie chcę jednak prowadzić niepotrzebnej dyskusji - wyjaśnię to ostatecznie, ale nie obiecuję, że w ciągu tego tygodnia.
Autosan ma nr 02, a nysa 2, a więc inny. Poza tym w nysce mogła być inna taryfa (np. mogły nie obowiązywać bilety miesięczne, jak w olsztyńskich busach MPK), więc musiał być widzialny znak dla publiczności w postaci napisu BUS. Oczywiście nie upieram się przy swoim i cierpliwie czekam na rozstrzygnięcie:)
ja pi.....le my mieliśmy nyse !!!!?????
a obczajcie co stoi po prawej stronie
http://www.phototrans.eu/14,16002,0,Autosan_H9_35_07.html
MPK Brzesko mialo na stanie dwie Nysy, numer boczny 1 i 2.Na drzwiach BUSa widoczne jest stare logo jeszcze RPK Brzesko,popatrzcie na jedno ze zdjec PR110 ,ma takie samo logo.Nyski najczesciej jezdzily na mniej rentownych liniach nr.1 i 2 ktore potem zlikwidowano.Nyski szybko wycofano bowiem Brzesko opanowali prywatni busiarze ktorzy stare Nysy zamienili na rownie stare Mercedesy