Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
No jest, wysięgniki lusterek zwłaszcza
Prostowałem do tej myjni bezdotykowej w tle i też ciągle wydawało mi się krzywe, jednak wszystkie piony się zgadzały ;]
Kto śmiał nakleić herb warszawy na kanciaka !!!!!.
O cholera, rzeczywiście ma herb Warszawy... Nie przeginacie czasem? To czemu w takim razie nie jest żółty w czerwoną falkę? :P
3704 ma racje. A Zarządowi i członkom KMKM Warszawa proponuję przyjrzeć się choćby na zdjęciach jakie numery i herby ma poznański kanciak #1. Wbrew pozorom załatwienie takich samych dla #5 nie jest wielkim problemem tylko trzeba chcieć.
Tym wagonem zdaje się nikt z miłośników warszawskich się nie zajmował i dlatego powychodziło jak jest. I tak trzeba się cieszyć, że spieprzyli tylko tyle bo mogło być zdecydowanie gorzej...
@Ratraciak: jak dla mnie wszystkie słupy lecą w prawo... @3704: co do herbów, to TW powiedziało, że tak ma być i tyle. Nie było w ogóle gadania Debile... @Michalina: skoro jesteś taka mądra, to ja z kolei proponuję abyś przyjechała i nakleiła tak jak być powinno. Przy okazji załatw to tylko z prezesem TW oraz z kierownictwem zakładu R-3. Pasuje? Bo przecież najłatwiej jest krytykować nie znając sprawy, prawda?! Zatem wyjaśniam: doskonale wiemy co i gdzie jest naklejone na poznańskiej "jedynce". @piotram: na jakiej podstawie twierdzisz, że nikt się nie interesował? I powiedz nam wszystkim jeszcze co TY ZROBIŁEŚ w tej sprawie? Bo na Klubie nikt Cię od kilku lat nie widział... I gdyby nie KMKM, to FPS spieprzył by dużo dużo więcej. Over. /kl
@3704: Wysięgniki sa dopisane i zostaną zmienione.
@Michalina: Wiemy jakie powinny być numery i właściwy krój czcionki jest załatwiany celem wymiany.
@piotram: Masz prawo do własnego zdania, nawet jeśli jest ono błędne.
@ikarus260: Pojazd znajduje się w Warszawie, jest własnością TW, więc nie widzę problemu, żeby miał przyklejone obok poznańskich herby stołeczne. Możliwe, że herb zniknie.
Wszystkim kwękaczom proponuję najpierw kontaktować się z zarządem KMKM i wyjaśniać swoje wątliwości zanim napiszą kolejną brednię.
Podstawowym problemem tego wagonu jest przeraźliwie niska jakość wykonania remontu przez FPS części mechanicznej i elektrycznej, co wyszło po 4 godzinach jazdy i zakończyło imprezę poważną awarią pojazdu.
Dokładnie. Awaria pta., olej cieknący z przekładni, niedziałające 'zetki' + sporo innych pierdółek. W każdym bądź razie wychodzi sporo rzeczy, które mogłyby być wychwycone w Poznaniu gdyby tylko MPK dogadało się z FPS-em w sprawie testów... Nie mówiąc już o imprezce na dwa kanciaki No, ale przecież łatwiej strzelić focha! /kl
@Lipton: Zetki, olej, wał, silniki wybijające bezpieczniki, a nawet awarię przetwornicy mozna było wychwycić jeszcze w FPS....
No można było. Ciekaw jestem ile bedziemy teraz czekać na naprawę gwarancyjną...?! /kl
Nie MPK się powinno dogadywać z FPS w sprawie jazd próbnych, tylko FPS z MPK. A nad niewykorzystaną szansą fajnej imprezy bolejemy przecież wszyscy równomiernie. Ale może co się odwlecze...
Tomku, przeca wiem kto z kim się powinien dogadywać - może tylko niefortunnie to sformułowałem A imprezka 2x 102N, hmm..., oby! BTW: do FPS-u poszło zlecenie na naprawę gwarancyjną. Teoretycznie mają 14 dni, co z tego wyniknie zobaczymy wkrótce... /kl