Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
a czemu źle ?
Przecież są wagony, które były remontowane jeszcze wcześniej, a jakoś ich ramy nie są zgnite. Chyba na odwal to NG robili.
Wiesz Paweł, są wagony, gdzie drobny szczegół decyduje o długości ich służby. Np. dolne klapy pod stycznikami oraz rozrusznikiem. W jednych wagonach są szczelne i te przez wiele lat dobrze trzymają, w innych do środka dostaje się wilgoć w deszczowe dni i te wagony są z góry skazane na zgnicie, bo poczynając od podwozia, wszystko rdzewieje :(
No jeśli mówimy o szczelności dolnych klap, no to po to są blacharki prowadzone od 3 lat między innymi. Uratowało to wiele wagonów, a że Pogodno ma sporo stopiątek to akurat tego składu się nie udało. Coś musiało jednak być z tymi remontami bo wkrótce po nich MZK zdecydowało się zmienić zakład wykonujący NG na Kraków.
Pewnie coś w tym jest. Może jeszcze tak zapytam, co tam świeciło pod drugim wagonem?
Nie mam pojęcia co to jest, nawet z oryginału foty nic nie wykumałem :|
Jak to co?? Auto
Tak apropos', to niedaleko tego miejsca mieszka człowiek, który często chodzi po ulicy i opowiada ludziom, że go często UFO uprowadza. Może coś w tym jest