Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
@pawelzmiennik: chyba raczej koreańska motoryzacja...
Ja chciałbym tylko się dowiedzieć o co Ci tak właściwie chodzi? Że niby źle się stało?
@Amalio: No właśnie chodzi o to, że po przemianach nie potrafiliśmy wykreować własnego, polskiego samochodu... "Zachłysnęliśmy się" koreańskimi wyrobami, które okazały się być równią pochyłą - dziś nie ma już DAEWOO-FSO...
Po przemianach? Po przemianach było już za późno. Był Wars i może gdyby był on, to byłoby lepiej, ale zdaje się już w czasie swojej premiery nie było pieniędzy na wdrożenie go do produkcji. Faktem jest również, że Skodzie się udało, ale nawet gdyby zainteresował nami Volkswagen, to nie sądzę by w tym układzie z FSO było coś więcej niż montownia VAGu.
Takie gdybanie, co by było gdyby był Wars to można sobie odłożyć na bok. Koreańczycy wiele wnieśli w polską motoryzację- modernizacje Poloneza, przystosowanie Lublina do seryjnej produkcji... A że robili kombinacje wewnątrz macierzystej firmy, to już nie nasza wina... @pawelzmiennik- tylko że te Matizy, Lanosy były chociaż u nas wytwarzane, w pewnej części także i u nas konstruowane- czyli aż tak źle nie było...
@Zielony: Szkoda tylko, że teraz mówimy o tym w czasie przeszłym...
Modernizacje Poloneza, to ma być ten wielki wkład? :] Konstrukcja przestarzała, która do niczego się już nie nadawała. Przedłużanie jego produkcji przynosiło tylko coraz więcej wstydu, a chętnych na niego ubywało bardzo szybko...
@pawelzmiennik- Ano szkoda. @Amalio- Tak, bo co polskie jest do dupy. Natomiast "zachodnie" jest zajebiste...
taak Polonez był tak wyjebany w odbyt, że normalnie nawet amerykanie o nim śnili po nocach. Nie ośmieszaj się jeżeli nie potrafisz uznać, że to było najzwyczajniej w świecie przestarzałe auto które nie reprezentowało sobą nic ciekawego u schyłku produkcji. To był nowoczesny pojazd dwadzieścia lat wcześniej.
Polonez miał tylko na czasie karoserię - pozostałość można przemilczeć. Co z tego, że nam w samochodach nie wyszło, jak w autobusach wręcz przeciwnie. Po za tym dla mnie się liczy ilość osób zatrudnionych w danej firmie, niż kapitał. Niech ludzie mają prace - to wystarczy.
Polonez jest całkowicie biodegradowalny - to jest jedyny jego plus.
@Amalio- Miałeś jakąś styczność z Plusem? Jeździsz tym samochodem- jak nie, to za przeproszeniem, racz zamilknąć.
Taaak miałem w swoim życiu wystarczająco dużo do czynienia z Polonezami wszelkiej maści. Dalej nie widzę zajebistości tych przecudownych według Ciebie maszyn. No chyba, że rekompensujesz sobie fakt, że nie stać Cię na nic lepszego :]
@Amalio- Pardon, ale to ostatnie stwierdzenie jest godne prawdziwego idioty. Twoje rozumowanie jest wyjątkowo płytkie... Idąc tym tokiem myślenia wszyscy na phototrans.eu chcą się dowartościować bo doceniają zalety KM, a KM jak wiadomo jest dla biednych ludzi...
A kto Ci powiedział, że KM jest dla biednych ludzi? I no właśnie - oni doceniają zalety KM i je wymieniają. Ty nie podałeś do tej pory choćby jednego racjonalnego argumentu przemawiającego za Polonezem.
O nie nie. Najpierw ja chcę przeczytać kontrargument na to co ja napisałem - iż jest to samochód przestarzały. Obawiam się jednak, że logicznej odpowiedzi się nie doczekam, bo takowa nie istnieje, a przez niektórych przemawia jedynie FANATYZM i nic do nich nie dociera.
@Amalio- Jeden racjonalny argument- sprawdza się w codziennej eksploatacji na "polskich" drogach ( przy czym mam tu na myśli drogi niepubliczne, w przeważającej większości nieutwardzone ).