Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Już po "wygnaniu" z linii 48 - kiedyś stały bywalec na tamtej linii, chyba do czasu przybycia dużej partii 280.70
Wow:) A od 1998 r. widziany wyłącznie na 674:)
Wąskie szablony zawsze nadawały katowickim autobusom swoisty klimat:)
Krata to nie wszystko 1567 miał moc, i pod górki szybko wskakiwał z resztą do teraz jest mocny, a 146 jednak z gazem w podłodze pod SCC ledwo wjeżdżał :P
Ale zmienić motor to kwestia dwóch dni, a krate zmienić to już nie tak prosto Swoją drogą 1567 obecnie stoi już chyba z pół roku w rogu czekając na rejestrację albo kasację.. Nawet za 1612 się zabrali, a za niego nie...
Prawdziwie wąskie szablony (węższe od tych) miało Zawodzie gdzieś do połowy lat 90-tych... A te są klasyczne dla "piątki" od około 1983 roku
146 odkąd pamiętam był najwolniejszym ikarem na 674. Jakby chciał szybciej, a nie mógł