Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
W sumie byliśmy na podobnym etapie w pierwszej połowie lat 90-tych. Potem zachodni producenci sprytnie pobudowali u nas fabryki.
Fabryki pobudowali z innego powodu, na pewno nie w związku z jakims zakazem sprowadzania starych autobusów, którego chyba nigdy w Polsce nie bylo.
Chyba jednak w okresie przedunijnym były ograniczenia, podobne jak dla osobówek
http://www.infobus.pl/text.php?from=tag&id=233
i teraz mamy ex-niemiecko francuską z obocznościami nędzę taborową :P
Tamten zakaz miał pomóc polskim fabrykom, a pomógł raczej zakładom naprawy autobusów - pamiętacie jaki wtedy był boom na odbudowy Ikarusów ale podejrzewam, że gdyby to się dłużej utrzymało, to zamiast "nędzy ex-niemiecko francuskiej" do tej pory hitem sprzedaży byłby nowy Jelcz 120M i nowy Autosan H9-21 :P