Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
@Bartek: sfocony, zdjęcie (od tyłu) powinno być wieczorem
@Wave: zawsze mi się wydawało, że wypożyczenia dodajemy pod numer rejestracyjny, poprawiłem na nr taborowy.
@Witja: nie pod numer rejestracyjny, ale pod numer stosowany do identyfikacji pojazdu przez właściciela - MPK Kielce stosuje numery taborowe, a fabryki autobusów nie i wtedy wpisuje się nr rej.
Wave - weź siedź cicho jak nie wiesz.
Jak testujący nadał numer to pod numer testującego, jak nie to pod rejestrację.
Co to za producent tych wyświetlaczy?
i moim zdaniem powinien zostać pod numerkiem, nikt nie będzie mówił TJE xxxx skoro jest numerek nalepiony.
Od kilku dni jeździ także #363. Fotka z 7 stycznia: http://img412.imageshack.us/img412/5805/363cx.jpg
Piszesz to z taką pretensją jakby ekipa phototrans.eu nimi jeździła
@Piotr_B jak zjadą to zapłacą MPK za tapicerkę itp.
Ten Solaris jest już masakrycznie wytłuczony - ale tak to jest jak się na upartego zapierdala w dziury a przez dawny przejazd tramwajowy (którego nie pokonuje się pod kątem 90 stopni tylko ze skosa) goni się tak, że spodziewałem się wywrotki na bok. Do tego "umiejętne" korzystanie z sześciobiegowego automata, jakiś błąd z EBD, a ASR to działał jak chciał, chociaż ABS się załączał... Dwuletnie auto... Na "pocieszenie" można dodać ultra-miękkie siedzenia; gruzińskie trolejbusy przy tym wymiękają
@ML -> ciekawostka - w środku są dwa wyświetlacze; fabryczny R&G pogaszony a "na niego" nałozony Pixelowski... Choć drugiego sterownika nie dojrzałem (jedynie SRG 3100).